Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maly00

wom renault 90.34

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maly00    6

mam pytanie odnosnie sprzegla wom czy ktos mial taki przypadek ze po zaciagnieciu wylacznika wom ( u mnie z lewej strony jak hamulec reczny) zaczyna troche piszczec cos walek przestaje chodzic wszystko ok ale zapiszczy a jak sie doda gazu to bardziej slychac nie piszczy caly czas ktos mial taki problem?

 

chcialem jeszcze zapytac o skrzynie bo ogolnie jest cicho ale na zajacu troche glosniej slychac na wszytkich biegach wiem ze to nie nowy ciagnik ale slychac znaczna roznice miedzy zolwiem a zajacem szczegolnie na 4 rce traedii nie ma ale pewnie cos sie wyrobilo i slychac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

co do wałka to prawdopodobnie łożysko oporowe do wymiany a co do skrzyni to ciężko powiedzieć a biegi wchodzą dobrze? nie wyskakuje żaden ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

Łozysko oporowe?? tak walek chodzi ok a nawet jak nie wlacze walka tylko pociagne do gory wylaczanie to slychac jakby z tym wyl. cos bylo nie tak

 

biegi chodza ok wyskakiwac nie zauwazylem ewentualnie 2jke trzeba dobrze wlozyc i jakby lzej wchodzila poza tym ok.nic nie zgrzyta itd

 

jezeli to lozysko to przechodzi mi to czy moze sie rozleciec? bo tera nie chce tego robic tyle ze to wyl. mi potrzebne bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renault    2

raczej tak szybko się nie rozleci choć pewności zawsze nie ma może tak furkotać parę lat:) wałka aż tak dużo się nie używa jak sprzęgła no jest trochę roboty żeby to wymienić :) trzeba ciągnik rozpółowić na sprzęgle to jest to większe na średnicy nr.2

Dokumentpd.pdf

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

ale to na pewno to bedzie? jak podciagnalem troche linke od tego sprzegla wom to nie bylo tak slychac tylko delikatnie ale z nowu na wylaczonym sprzegle na podciagnietej lince slychac taki szum jakby wiec popuscilem fakt czesto sie tego nie uzywa ale jak w gole nie bede walka uzywal to sie nie rozleci? ewentulanie jak sie rozpadnie duzo szkod moze zrobic? lepiej moze nie uzywac tego w zime sie zrobi nie chce mi sie polowic teraz a w lato nie bedzie czasu duzo koszt takiej naprawy? robiles moze cos takiego?

 

ciekawi mnie jeszcze ta skrzynia ze na zajacu ja slychac bardziej podobnie mam przy wiekszej renowce tam na 4ce terenowej na zajacu slychac delikatny szum wczesniej nie bylo slychac jakby jakies lozyko czy co bo tak to skrzynia jest bardzo cicha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

jak podciągnołeś to łożysko się kręciło cały czas i dla tego było go słychać nawet jak opuściłeś dźwignię. jak popuścisz na tyle aby nie było go słychać przy opuszczonej dźwigni to ono wtedy się nie obraca. obracać się będzie dopiero jak zaciągniesz wajchę. to jest łożysko oporowe na sprzęgle raczej nic nie uszkodzi. renówki mają ten problem że nie mają żadnego okienka aby tam zajrzeć wyregulować lub na smarować :( co do rozbierania to nie jest to jakoś zbyt skomplikowane trzeba rozkręcić kable od orbitrola lub całego zdjąć, instalacja to w kabinie pod kierownicą są kostki i cały silnik się odłącza, nowe jak będzie identyczne jak stare ( chodzi mi o grubość , zużycie, stare może mieć rowki od łapek jeżeli nie to nawet regulacja nie będzie konieczna podejrzewam) przy okazji jak rozbierzesz i będzie ci się w razie chciało rozebrać docisk aby zajrzeć do tarcz to pamiętaj dorobić u tokarza z pręta "prawdę" wsadzasz ją w środek przez wszystkie tarcze aż w koło zamachowe i dopiero skręcasz docisk chodzi o to aby żadna tarcza się nie opuściła bo nie zjedziesz potem ciągnika. ogólnie prosty temat. a co do skrzyni to nic mądrego nie przychodzi mi do głowy :)

Pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

dzieki serdeczne za podpowiedz widze ze jestes obeznany w temacie ja sie nie zajmuje mechanika;)

 

na razie nie bede tego ruszal moze dochodzi do zimy tym bardziej ze ja uzywam tego ciagnika tylko do oprysku i rozsiewacza i jak wlacze to rzadko wylaczam

 

docisk to nie wiem bo sprzeglo elegancko bierze przy samej gorze wiec chyba nie bedzie z tym problemu a radzisz wymienic oba lozyska jak bedzie juz rozjechany? bo tam sa dwa a cena znalazlem na allegro jakies 350 zl za jedno i 250 za drugie wiec nie ma tragedii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

co do łożysk to obejrzyj jak będzie słychać jak będziesz nim pokręcał to zmień jak nie to może lepiej nie ruszać. zadzwoń do claasa i zapytaj po ile oni mają. ceny nie są aż takie straszne jak inni piszą

to zdjęcie co wkleiłem to jest z katalogu od renault 120.14

Pozdrawiam

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

U mnie w Zetorze też to piszczało i miąłem go rozjeżdżać, ale się go pozbyłem i kupiłem Renie 110.54. Polecam oryginalne części z Claas-a cena wyższa, ale warte swojej ceny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Koledzy podepne sie pod temat. U mnie pierwszy raz wyjechalem 120,54 z agregatem upr-siew. Ustawiłem Wom na 1000 obrotów i cheja w pole. Porobiłem trochę (ok25ar) i nagle zaczeło wyłączać mi Wom- słychaćbyło jakbt trykotanie (jakby żęby sie nie zazębiały) . Wystarczyło że włączyłem sprzęgło Wom i wyłączyłem i chwile było ok. Ale sytuacje sie powtarzała dosyć często. Ustawiłam WOM na 540 i nic takiego sie nie działo. Co może byc przyczyna takiego zachowania. Nie miało ty znaczenia obciążene Womu, bo potrafil w sypkiej ziemi sie rozłaczyć a w grudzie szedł ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

może ta dźwignia którą przełączasz prędkości jest nie wyregulowana i dobrze nie wtrybia i po chwili wyłączy się. zobacz przy włączaniu czy jak ciągniesz to kończy się skok cięgła czy wcześniej się wajch może opiera o obudowę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
×