Skocz do zawartości
Magda_86

Ankieta - problemy rolników

Polecane posty

Magda_86    21

Tak!

Jak mam napisane we wstępie ankiety.

Jestem studentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i aktualnie piszę pracę na studia podyplomowe na temat: „Systemy wspomagające decyzje jako jedna z determinantów gospodarki opartej na wiedzy w gospodarstwach rolniczych.” Proszę o wypełnienie poniższej ankiety, która chce zbadać problemy rolników z jakimi napotykają się w prowadzeniu gospodarstwa. Jej celem jest poznanie Państwa opinii i potrzeb odnośnie rozwiązań informatycznych, które przyczynią się do stworzenie jednego specjalistycznego programu komputerowego zarówno dla doradców rolniczych jak i samych rolników. Bardzo proszę o szczere wypełnienie poniższej ankiety. Zapewniam, że badania mają charakter naukowy i są w pełni anonimowe, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie do zestawień statystycznych.

Wiadomość z agroFakt.pl

Magda_86    21

Dzięki wielkie i zapraszam jeszcze do wypełnienia ankiety!!! Potrzebuję jak największą liczbę respondentów :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Mosull
      Witam wszystkich.

Szukam osób, z którymi mógłbym przeprowadzić ankiety na temat innowacji w rolnictwie.
      Ankieta jest w miarę krótka i wypełnienie jej nie powinno zająć więcej niż 30 min.
      Badania są prowadzone wspólnie z UR w Krakowie. Oczywiście są one anonimowe.

Jednak są obostrzenia dotyczące grupy docelowej.
      Ankietowani muszą to być osoby korzystające z działania "Ułatwienie startu młodym rolnikom"  w okresie 2007-2014. Czyli każdy kto otrzymał premię lub ma ją otrzymać będzie odpowiednim ankietowanym (osoby z naborów od 2008 do 2014). Dodatkowo muszą to być osoby z Małopolski.