Magda_86

Ankieta - problemy rolników

Polecane posty

Magda_86    21

Tak!

Jak mam napisane we wstępie ankiety.

Jestem studentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i aktualnie piszę pracę na studia podyplomowe na temat: „Systemy wspomagające decyzje jako jedna z determinantów gospodarki opartej na wiedzy w gospodarstwach rolniczych.” Proszę o wypełnienie poniższej ankiety, która chce zbadać problemy rolników z jakimi napotykają się w prowadzeniu gospodarstwa. Jej celem jest poznanie Państwa opinii i potrzeb odnośnie rozwiązań informatycznych, które przyczynią się do stworzenie jednego specjalistycznego programu komputerowego zarówno dla doradców rolniczych jak i samych rolników. Bardzo proszę o szczere wypełnienie poniższej ankiety. Zapewniam, że badania mają charakter naukowy i są w pełni anonimowe, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie do zestawień statystycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Magda_86    21

Dzięki wielkie i zapraszam jeszcze do wypełnienia ankiety!!! Potrzebuję jak największą liczbę respondentów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szczepanitoo
      Witam wszystkich
      23 maja 2018 roku o godzinie 10 na placu defilad w Warszawie odbędzie się manifestacja w obronie Polskiego Rolnictwa. Manifestacja Rolników.
       Bardzo trudna sytuacja rolnictwa w Polsce zmusza rolników do podjęcia akcji strajkowych. 
      Obecna sytuacja spowodowana jest blisko trzydziestoletnimi zaniedbaniami poczynionymi przez kolejne partie polityczne.