englander

C-355 w Anglii i problem wału WOM

Polecane posty

englander    0

Polska z Google Translate:

 

Witam,

 

Chciałbym pokazać mój 1972 Ursus C-355, które kupiłem w zeszłym roku. W Anglii mieliśmy C-350 (wersja eksportowa C-4011), który został zastąpiony przez C-355 w 1969 roku. Interetingly, kiedy C-360 przyjechał był również sprzedawany tutaj jako "C-355".

 

Mój ciągnik wyposażony jest w kabinę Duncan szkockiego zgodności z brytyjskich przepisów bezpieczeństwa.

 

Mam jednak problemu.WOM dążył przez poprzedniego właściciela. Kupiłem nowy wał z Polski (patrz zdjęcie). Z ciągnikami MF można po prostu wyjąć śruby mocujące wał i wyciągnąć go i zamienić go. Czy mogę zrobić to samo z C-355? Czy trzeba usunąć panele i dostać się do transmisji?

 

Dziękuję bardzo za pomoc.

 

Najlepsze życzenia z Anglii,

 

Chris

 

 

In original English:

 

Hi,

 

I would like to show you my 1972 Ursus C-355 which I bought last year. In England we had the C-350 (export version of C-4011) which was replaced by the C-355 in 1969. Interetingly, when the C-360 arrived it was also sold here as the 'C-355'.

 

My tractor is fitted with a Scottish Duncan cab to comply with UK safety regulations.

However, I have a problem.

 

The PTO shaft was bent by the previous owner. I have bought a new shaft from Poland (see picture). With MF tractors you can just remove the bolts securing the shaft and pull it out and swap it. Can I do the same with the C-355? Or do I need to remove panels and get inside the transmission?

 

Thank you very much for any help.

 

Best wishes from England,

 

Chris

 

IMG_5791Copy-1.jpg

 

IMG_5725Copy.jpg

IMG_5702Copy.jpg

IMG_5712Copy.jpg

IMG_5806Copy.jpg

IMG_5742Copy.jpg

IMG_5812Copy.jpg

IMG_1746-Copy.jpg

Edytowano przez englander

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Siema.Zdejmujesz zaczep dolny ze wspornikiem,i odkręcasz obudowę w której jest łożysko... i wyciągasz go :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

First Drain the oil from the gearbox

Second Removing the lower hitch

3rd Remove the round cover

4th Replace with a new shaft

5th Apply silicone and screw the lid

6th Pour the oil into a box

I wish you nice work


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

przy wymianie wałka nie wolno zapomnieć o włączeniu dzwigni załączania WOM do góry do samego końca, bo może spaść tuleja napędu pompy hydraulicznej, a tak będzie oparta na frezie napędu zalerznego WOM

 

when replacing the shaft do not forget to include the PTO switch lever up to the very end, because it can fall hydraulic pump drive sleeve, and it will be based on the milling cutter drive shaft subsidiary

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
englander    0

Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi i pomoc! Dobrze jest wiedzieć, że to jest bardzo proste do zmiany. Dam ci znać, jak dostanę się!

 

Thank you very much for all of the replies and help! It is good to know it is quite straightforward to change. I will let you know how I get on!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

A teraz Polska jakie ciągniki eksportuje oraz jakie auta produkujemy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertoski
      Witam wszystkich użytkowników forum. W naszym 8045 nastąpiła awaria silnika tj. duży korek na wale odkręcił się , efekt obrócona panewka , pęknięty wał korbowy , przyczyna ? o tym zaraz , części wszystkie zamówione , silnik w połowie złożony, czyli tuleje osadzone , wał skręcony na 3 podporach, zauważyłem że gwint na jednej ze stóp ( obok miejsca uszkodzonej panewki) jest zerwany, i to mogło być przyczyna odkręcenia się korka, drgania itd. tak czy inaczej , jak uważacie w jaki sposób naprawić ten gwint, hemi coil i pozostawić oryginalną śrube , czy też przewiercenie na większy otwór i przegwintowanie i dotoczenie / dobranie śruby a więc rozwiercenie jednego otwóru na stopie. Pozdrawiam.
    • Przez wajdek85
      Witam, zamierzam w niedługim czasie kupić talerzówkę 2,4m,
      problem w tym że większość firm w opcji ma wał strunowy, a mnie interesuje rurowy.
      jak już znalazłem firmę która jest w stanie zrobić rurowy to chcą za niego 2500 zł.
      długo myślałem jak taki wał taniej zrobić i wymyśliłem:
      do kwadratowego wału przyspawam w odstępach 50cm talerze uzębione a do nich rurki.
      Stąd moje trzy pytania, czy według was taki wał wytrzyma?
      I najważniejsze pytanie jak przyspawać rurki, czy iść na łatwiznę i spawać w linii prostej czy męczyć się z ich gięciem i zrobić tak jak większość firm czyli spiralnie?
      no i czy według was średnica około 35mm rurki wystarczy?
    • Przez Wieslaw55
      Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.
    • Przez lejek
      Nie wiem czy wybrałem dobre miejsce na ten temat,jeśli nie to proszę skorygować.
      Niedawno kupiłem od niemiaszka JD 3152D

      zapomnieli o oleju więc padła uszczelka pod głowicą

      i poszły panewki

      garki i pierścienie są ok

      jeśli chodzi o uszczelke to raczej nie ma problemu ale wał to nie bułka z masłem.trzeba wyciągnąć do szlifu,
      może ktoś już to robił sam i doradzi od czego zacząć i na co uważać.
      Będe wdzięczny-Dzięki.
    • Przez zbyszekbrzuze
      Witam, tak jak w temacie jak jest zrobione uszczelnienie walu korbowego od strony sprzegla w Jumzie. Mianowicie rozpolowilem Bialoruske z powodu awarii sprzegla, Zatarte lozysko, cale spilowane i stopione oraz pogiete lapki, oraz spalona tarcza. Chcialbym przy okazji wymienic uszczelniacz walu korbowego, lecz nie mam zadnego katalogu i nie moge znalezc opisu co za uszczelniacz tam siedzi. Koncowk walu jest wieksza od uszczelniacza tak jak w Bizonie, ale nie zauwazylem tam zadnej pokrywy.
      Prosze o garsc informacji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj