Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój problem polega na tym że zakupiłem Mf 690 i mam problem z podnośnikiem.A mianowicie sprawa wygląda tak że podnośnik jest zwyczajnie słaby i podnośi pólsacyjnie. Poza tym cały czas opada. Wiem że może być to zawór pompy, rozdzielacz, siłownik, lub też sama pompa. Moje prośba jes taka czy ktoś może mi powiedzieć jak do poszczególnych elementów sie dobrać. Tz gdzie znajduje sie pompa odpowiedzialna za podnośnik, zawór zabezpieczający i ile ich jest, rozdzielacz oraz siłownik. Z góry dziekuje za pomoc :) Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego pierwsze sprawdź stan oleju mi też ferdek podnosił tak pulsacyjne i mi tak opadał a mam 698 dolałem oleju i śmiga tak jak powinien pierwsze sprawdź stan oleju jam będzie mało to dolej a potem ewentualnie jak to nie pomoże zabierz się za naprawę

Opublikowano

To nie wiem właśnie tam jest tak tego, że masakra..... mi poradzili żebym dolał oleju bo miałem taki sam problem i hulał tak jak trzeba. taż że sory nie pomogę więcej bo mam dopiero tego ferdka 3 miesiące

 

Ps. Powodzenia w remoncie

Opublikowano (edytowane)

Pompa podnośnika znajduję się na spodzie ciągnika, w miejscu gdzie czyściłeś filtr, żeby się do niej dostać czeka cię sporo roboty, musisz rozpołowic ciągnik. Na początek zmierz ciśnienie na w układzie.

Edytowane przez grzesiek1098
Opublikowano

No tak ale jak dobrze się orietuje to za hydraulikę zewnętrzną odpowiada pompa zębata a za podnośnik tłoczkowa wiec na szybkozłączch sprawdze jedynie ciśnienie na zębatej. A jak sprawdzić tłoczkową ??

Opublikowano

Aaa, bo tam masz dodatkową pompę, sorki ;)

Ewentualnie można wpiąć się w miejsce gdzie jest podłączany siłownik wspomagający podnośnik i ramiona maksymalnie do góry aż do momentu otwarcia się zaworu bezp.

Opublikowano

Tak dostaniesz sie od góry. Po zdjęciu plecaka widać zawór i obie pompy. Demontaż ich to niestety sporo roboty związanej z rozpołowieniem (za przystawka). Mam te same objawy podnośnika jak Ty i jestem na etapie regeneracji pompy:) Jak będziesz miał pytania to pisz. Chętnie pomogę ( dla zainteresowanych mogę zrobić zdjęcia jak to wszystko wygląda):) pzdro

Opublikowano

witam wszystkich a ja was zaskocze bo to nie pompa tylko mogą byc na rurce wyżucone uszczelnienia a jka nie to rozdzielacz 100% bo ja miałem to samo pompe zrobiłem wszysko na cylindże też wymiiniłem uszczelnienia i nic się nie zmieniło to jest tak zwany oscyloskop on kosztuję w granicach 200zł ale trzeba rozoławieć ciągnik

Opublikowano

Witam

 

Pisze w tym temacie żeby nie zakładać nowego. Mam mały problem z podnośnikiem a mianowicie wolno opada. tzn silę i podnoszenie jak i trzymanie sprzętu w górze ma OK ale podczas opuszczania pługa opada on za wolno, na ciepłym oleju jest nieco lepiej. Pompa, pierścienie,tłok,oscyloskop, olej są nowe. Regulacja pokrętłem od szybkości opadania nie reaguje na każdą pozycje.

 

W czym może być problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v