Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
las4341

ceres pali się kontrolna stop

Polecane posty

las4341    0

Podczas włączania biegów 1,2,3,4 zapala się kontrolna stóp i sygnał dzwiękowy . Zapala się i gaśnie także podczas jazdy. Nie występuje ten problem podczas włączania i jazdy na 5 . Stan oleju minimalnie ponad stan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
las4341    0

Olej 2 cm ponad max. , płyn hamulcowy max. , problem jest nadal. Polega on na tym , że niezależnie od położenia rewersu w momencie włączenia biegu 1,2,3,4 zapala się stop i pali się ciągle z małymi przerwami , oprócz tego wszystko jest ok , jeździ normalnie . Nie występuje to podczas załączenia 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

las4341    0

Zapaliło się jeszcze takie kółko w kształcie trybu z ! Ale zgasło , zamówiłem na środę serwis to się okaże co to jest . Jest jeszcze jeden objaw , jak się włączy 3 i dopchnie dźwignię zmiany biegów na max i trzyma to stop gaśnie .

Edytowano przez razor275
Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    18

Coś może ze skrzynio się dziać, jakaś elektryka. Zgaś ciągnik wyłącz hebel odczekaj chwile i włącz hebel i zapal ciągnik i zobacz chyba że już tak robiłeś.

Edytowano przez Piters182

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja miałem podobny przypadek w samochodzie starły się klocki i dlatego świeciło może to to samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1ariel    0

Witam. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem ciągnika Renault 155,54 z 95 r. Wczoraj zauważyłem ze co jakiś czas dwa trzy razy mrugnie kontrolka Stop w czasie jazdy lub na postoju. Co ta kontrolka oznacza. Jaki olej wlewa się do skrzyni biegów i silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×