Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do zalet można napewno dodać silnik 3P ;)

No to jest zaleta jak chodzi, a jeśli chodzi o części do niego to już nie jest tak wesoło, nawet uszczelkę pod głowicą trzeba dorobić.. Skrzynia biegów mogła by być lepiej przemyślana, a raczej jej przełożenia.. ale znów załączanie blokady jest bardzo dobre.. trochę tył lekki, na błocie ślizga jak głupia po lodzie i przy zbyt szybkiej jeździe czasem obróci nawet o 180 stopni, dobrze że hamulce ma dobre ;) Nadaje się głównie do pracy na równym podłożu, choć z niewielkich zagłębień też coś da się wybrać... Jest bardzo zwrotna.. Z pełna łyżką piachy można sobie spokojnie śmigać po podwórku i przewozić różne rzeczy tak do 700kg, chyba że ktoś lubi jeździć na dwóch kołach.. Trzeba uważać gdzie się z nią wjeżdża bo przy 4metrach wysokości nie jeden dach by się podniosło.. Co do przecieków jak się dwa rozdzielacze zregeneruje i przewody są całe..to praktycznie nie ma gdzie z niej kapać..

A tak po za tym to koparka warta uwagi.. żaden cyklop jej nie dorówna i zawsze przyczepę czy nawet dwie można spokojnie ciągnąć ;)

Opublikowano

@wodzu, dlaczego piszesz że nie można dostać części do 3p?

Przecież to jest na tyle popularny silnik że w mojej okolicy [nie wiem jak w twojej] nie ma problemu z częściam.i

Opublikowano
w agromie gdzie kupuje części to na miejscu można by złożyć 3/4silnika :rolleyes:

To weźcie mi jakąś agromę podajcie?? w jakiej miejscowości jest, bo u mnie nic nie mogę dostać :/

Do MFF255 są części, ale ona ma troche inne i już jest problem..

Opublikowano
A co ona ma innego?

Układ zasilania paliwem, smarowania, chłodzenia, rozrządu.. kadłub jest inny, pompa paliwowa i wodna..

No nie wiem jak tam wygląda sprawa tłoków, panewek, korbowodów i wału.. Jak by miały takie same to chociaż coś by było.

Opublikowano
w ogłoszeniach piszą że 3P :rolleyes:

i prawidłowo piszą ;) tylko że konstrukcyjnie jest troche zmieniony i jest odwrócony co wpłynęło na poszczególne zmiany..

Ale szczerzę powiem że jest bardzo dobry i oszczędny silnik, jak przy kamieniach robiłem z 6-8godz. to ok 10l paliwa spalał..

Opublikowano

Niema co porównywać koparki samobieżnej z przyczepiana, trochę byś popracował samobieżna to byś nie chciał wsiadać do cyklopa czy jakiegoś trola, przede wszystkim chodzi o wygodę w przemieszczaniu się i oszczędności paliwa bo dobierzesz sobie obroty odpowiednie do wykonanej pracy itp.

Opublikowano

Od jakiegoś czasu jestem uzytkownikiem Tiha musze przyznac ze maszyna sprawuje sie jak narazie świetnie jego zaletą jest mocna hydraulika czasem gdy sie za duzo podniesie potrafi tyl podnosic :), silnik bardzo ekonomiczny . Kabina dosyć duza , ogrzewana, jak jest szczelna to w zimie sie niechce z niego wysiadac heh . jak by miala naped na 4 koła to by bylo juz super bo juz raz ją zakopalem . Skrzynia 6 biegów do przodu 2do tyłu. W tihu wystepują 3 pompy jedna od wspomagania , druga od skretu wysiegnika i sterowania lewą łapą podporową a trzecia główna pompa zasila reszte układu. Polecam ta maszyne mialem okazje robic na cyklopie ale to nie to co Tih . Ceny Tih - ów są bardzo atrakcyjnie za cyklopa juz można miec Tiha a komfort pracy jest nieporównywalny.

Opublikowano

moim zdaniem wada (nowego typu) jest brak przeciw wagi po prostu tył sie unosi jak za duzo podniesiez bo łapy podporowe sa na samym przodzie w starym typie to inaczej wygląda.

 

stary typ to Fortschritt T-159, produkowany do polowy lat siedemdziesiątych. posiadał podobno 2-cylindrowy silnik IFA. Następnie produkcja została do Rumunii, tam został przeprojektowany i tym sposobem powstał Universal TIH 445, później TIH 445DH.

 

Ja posiadam TIH-a z 1988 roku. Jestem z zadowolony z tej maszyny, choćby dlatego, że w swojej klasie maszyn, nie ma w ogóle konkurencji. Nie znam innych samojezdnych ładowaczy chwytakowych o podobnej konstrukcji. jeśli można by porównywać TIH-a z czymkolwiek, to odpowiednikiem mogłaby byc rolnicza Ładowarka Białotuś, JUMZ BH 025.

 

TIH, mógłby mieć mocniejszy silnik i więcej masy przeniesione na tył, tak jak w Fortschritt-cie, byłby bardziej mobilny i więcej można by przewieźć w łyżce, a nawet wziąłby balota z sianokiszonki. TIH jest jednak przeznaczony bardziej do pracy w miejscu i wtedy radzi sobie doskonale.

Opublikowano (edytowane)

Cześć jestem tutaj po raz pierwszy ale to cudo mam już osiem lat jeśli chodzi o wagę 4,5 tony. Mam jeszcze jeden wielki problem a chodzi mi dokładnie o skrzynie.Padła mi 2,3,5,6 i nie wiem jak się do tego zabrać,czy można dopasować całą skrzynie od czegoś innego,czy musowo ją naprawiać.Mam też prośbę o jakieś namiary na części i sklepy.Proszę o szybką odpowiedź bo czas goni a cudo muszę ciągać ciągnikiem.

Edytowane przez js231074
Opublikowano

Chcę kupić nową pompę hydrauliczną do ładowarki TIH gdzi można ją kupić?Proszę o odpowiedzi.

 

Pompę do tiha zamówiłem po regeneracji w agrodarze płocisz. Nowe też tam są na zamówienie, ale słono kosztują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v