Skocz do zawartości

Nowa "mała" seria Valtry N, nowa seria T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po niedawnej prezentacji 3ciej generacji Valtry serii N w nowym wyglądzie, nadszedł czas na modyfikację mniejszej serii N i T.

Nowa N'ka łączy sobie cechy serii A- silnik 3cyl i N- skrzynia, tylni most, kabina, tworząc dosyć ciekawy produkt o dużych możliwościach i oszczędnym sercu- bynajmniej takie wrażenia odnoszę ja.

 

Seria T ma maskę wzorowaną na N'ce oraz zmodyfikowaną przekładnię Direct w wersji 2.0.

 

Można sobie poczytać, popatrzeć jak to wygląda :)

 

http://www.valtra.pl/news/5973.asp

 

http://www.valtra.pl/news/5971.asp

 

Dodatkowo mała prezentacja video

 

T series

 

N series

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Fendt od jakiegoś czasu stosuje 3cyl w 211 Vario i jest dobrze...

 

Tutaj są 3cyl, 3,3l, 111KM

Dla porównania 828 Vario, 6cyl, 6l, 280KM czyli jeszcze więcej wyciśnięte z 1 cyl/litra i jeździ.

 

W internecie można znaleźć informacje o chiptuningu silnika 33AWI AGCO Power gdzie osiągnięto ponad 140KM, więc potencjał jeszcze jest.

Opublikowano

Fakt masz rację ale przy 4 cylindrach silnik będzie dłużej zdrowszy to z ilu wyciśnięto te 111 km na 3 cyl. to przełoży się na duże obciążenie cylindra co za tym idzie zdrowotności silnika

Opublikowano

Ale przy dzisiejszych cenach paliwa wymagałoby to dokładnego obliczenia opłacalności. Jak wiadomo czym większa pojemność w stosunku do tej samej mocy tym większe spalanie, szczególnie w lekkich pracach i częstych postojach na włączonym silniku. Czasami biorąc pod uwagę przyszłe wykorzystanie danego ciągnika lepiej jest kupić 3 cyl.

 

Poza tym dzisiaj robi się tak, że dojeżdża się silnik prawie do końca i sprzedaje zanim potencjalny kupiec podczas zakupu stwierdzi problem z silnikiem ;)

Opublikowano

W Paczkowie przywieźli na test n 93 z ładowaczem. Powiem tak na wolnych obrotach słychać że ma trzy cylindry, ale kiedy turbina się załączy to pracuje jak by miała sześć cylindrów. :D

Opublikowano

niewiem czego w 3 cylindrach się bać silnik jak silnik na wolnych obrotach pewnie momentem grzeszył nie będzie ale zato paliwa mniej do ładowacza i lżejszych prac w sam raz do jakiejś ciężkiej orki czy transportu to trzeba kupić 6 cylindrów i spokój a od czasu do czasu jak ciężej będzie pracował to mu nie zaszkodzi jakoś strasznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v