Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to Panowie ogromny szacun dla Ursusa za takie zachowanie... W dzisiejszych czasach nie spotyka się takich akcji - zazwyczaj rolnik sam się "buja" z problemem...

Opublikowano

Właśnie wczoraj wzieli odemnie ciągnik a konkretnie polmot h10014 do wymiany elementów sterowania sprzęgła a w poniedziałek odają mi go z nowym typem sterowania.

Kto wziął, serwis dilera czy producent? Zgłaszałeś coś z tym sprzęgłem? Jakieś 2,5 tygodnia temu rozmawiałem z dilerem to powiedział mi że mogą to wymienić ale odpłatnie. W sumie mi to nie potrzebne bo u mnie chodzi lekko ale u szwagra to tragedia.

Opublikowano

Serwis dilera .Raz poprawiali prowadzenie linki po 3 miesiącach wymieniali linkę następnie po roku znowu linka.Ja zgłaszałem w warfamie a póżniej jak przechścili się w ursusie. Powiedzeli mi że właśnie puł roku temu planowali taką akcie jak dojdą części.Na początek miało być 200 kompletów do wymiany tam gdzie chodziły naj gorzej sprzęgła.Jak rozmawiałem z kierownikiem serwisu już ursusa taniej dla nich będzie zrobić raz a dobrze a nie płaćić serwisom dilerskim za wymianę linki po kilka razy w jednym ciągniku.

Opublikowano (edytowane)

doc.gif Nowe rozwiązanie sprzęgła.docx

Dla zainterowanych mągę wysłać na adres poczty elektronicznej schematy nowego i starego rozwiązania sprzęgła w polmotach i ususach H

Edytowane przez arosaw100
Opublikowano

Ma, pytanie do uzytkowników, nareszcie miałem chwilkę czasu i zacząłem podłanczać do 9014 agregat uprawowo-siewny z siewnkiem, celem zobaczenia o ile bedę musiał dociążyć przód, aby go nie podnosiło. Moja uwagę zwróciło zachowanie dokładnie dżwięki z podnośnika, gdy przy podnoszeniu całego zestawu (rozłożonego) i 400 kg na siewniku występowało coś jakby jakiś zawór odcinał olej czy coś podobego. Dodam że dźwigał bez problemu tylko gdu doszło do zadanej wysokości to pojawiał się dźwięk jakby jakiś zawór odcinający się włączył . Macie coś takiego bo wiem że sporo nimi już pracowaliście ja dopiero pierwsze prace na wiosnę.

Opublikowano

Dołączę się do tematu:D od jakiegoś czasu interesuje mnie ten ciągnik a dokładnie ten 102-110 km i na allegro jest sporo takich promocji że za 130 tys kupi się tego 102 km tylko że model z 2012 roku. I teraz mój problem od kiedy w tych modelach 10014h chodzi biegi i sprzęgło na tyknięcie palca bo słyszałem ze w starszych modelach to chodzą ciężej ale że to się niby zmieniło czy ma ktoś takie informacje od kiedy wszystko tak elegancko chodzi ??

Opublikowano

panowie jesli chodzi o podnosnik tylni i o te odgłosy które wydobywają sięz podnośnika przy zadanej wysokości podnoszenia to nic innego niż działające elektrozawor który wyłancza pompę do danej ustawionej wysokości podnośnika i wszystko jest ok tak ma chodzić !

Opublikowano

Najlepiej zapytać użytkowników a mianowicie chodzi o działanie klimatyzacji.

Wczoraj przejechałem sie po węgiel słoneczko świeciło i nadszedł nareszczie czas sprawdzenia działania klimatyzacji, po przekręniu środkowego pokrętła zamiast lecieć zimne powietrze leciało ciepłe, zawór od ciepłego zakrecony. Wg mnie wszystko robiłem dobrze, czy też mieliści taki problem, może po prostu trzeba napełnić instalację od klimy.

Opublikowano (edytowane)

Sąsiad u mnie na wsi ma takiego polmota to w 3 obrotowej na hektar ponad 20l mu wychodzi. A z opiniami o awaryjność to poczekajmy jak bendą miały okoł 10 tys motogodzin.

Edytowane przez Norman
Opublikowano

Kolego Norman

1) by twoje informacje były wiarygodne podaj jeszcze więcej szczegółów a mianowicie jakie gleby? jaki teren i jaki kształt pola oraz na jakim biegu i z jakimi obrotami oraz na jaką głębokość wykonywał orkę wówczas informacja że wypił 20 litrów będzie wiarygodna

2) mam pytanie ponieważ nie ma w instrukcji podanego zalecanego ciśnienia w szerokich kołach do pracy w polu i transporcie to może ktoś posiada takowe informacje opony jakie mam to turecki petias 480/70R34

3) gdzie można dostać nietypowe żarówki do lamp roboczych? czy może któryś z forumowiczów jakoś przerabiał lampy by nadawały się polskie żarówki?

Opublikowano (edytowane)

Kolego Norman

1) by twoje informacje były wiarygodne podaj jeszcze więcej szczegółów a mianowicie jakie gleby? jaki teren i jaki kształt pola oraz na jakim biegu i z jakimi obrotami oraz na jaką głębokość wykonywał orkę wówczas informacja że wypił 20 litrów będzie wiarygodna

2) mam pytanie ponieważ nie ma w instrukcji podanego zalecanego ciśnienia w szerokich kołach do pracy w polu i transporcie to może ktoś posiada takowe informacje opony jakie mam to turecki petias 480/70R34

3) gdzie można dostać nietypowe żarówki do lamp roboczych? czy może któryś z forumowiczów jakoś przerabiał lampy by nadawały się polskie żarówki?

 

1) Jeśli chodzi o spalanie to mi też spalił w orce buraczyska 20l/ha w 2h. co wychodzi 10l/h (filmik z orki w mojej galerii)

2) Ciśnienie powietrza jest napisane na oponach i wynosi o ile się nie mylę 28psi

3) co do żarówek to poszukaj w sklepie elektrycznym żarówki halogenowej G4 12V i przylutuj najtańsza wersja lub kup http://moto.allegro.pl/zarowka-h-3-lucas-fiat-new-holland-john-deere-i3137729677.html, te żarówki razem z gniazdem to chyba jakiś idiota wymyślił.

Edytowane przez piotrekzajaczkowski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mrugolek
      Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania pod obciążeniem ale i czasem na pusto gdy puszczam sprzęgło to szarpie i słychać zgrzyt. Co może być przyczyną ? Mam nagrany film ale nie mam jak go tutaj wstawić.
    • Przez Maciejk
      Witam wszystkich, odkręcałem pompę wtryskowa w c 360 3p i gdy zakręciłem wyrobiłem gwint w bloku silnika na 1 otworze macie może jakieś pomysły jak to naprawić, czy jest potrzeba to naprawiać?
    • Przez kalwas9710
      Witam, 
      Posiadam ursusa c-385 z Lublina jako ciągnik główny na gospodarstwie. Maszyna ma 8 lat i przepracowane niemal 4000mth. Ostatnio dość często zaczęło mi użrywać linkę od sprzęgła, sprzęgło wciska się ciężko, a gdy naciskam pedał słychać jak coś przy sprzęgle piszczy. Ciągnik jest wyposażony w ładowacz czolowy i w ładowaczu zrobił pewnie 3/4 tych godzin, które ma nakręcone więc sprzęgło było dość często używane. Pytanie jest następujące, co mogło się zepsuć? Ja obstawiam łożysko wyciskowe i docisk. Oraz drugie pytanie jakie sprzęgło do niego zakupić?(chciałbym znac cenę)
      Dodam, że ciągnik jest z silnikiem Perkins IIIB.

    • Przez HISZPAN
      Witam,
      potrzebuję tabliczkę z przedniego mostu żeby zamówić łożysko, uszczelniacz i inne rzeczy do zwolnicy.
    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v