Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Profesor38

Problem z chłodzeniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Profesor38    0

Witam posiadam mały ciągnik sadowniczy Ford 1900 i mam problem z temperaturą ,myślałem że termostat zepsuty ale po wyjęciu termostatu dalej łapie 110 stopni.Sprawdziłem chłodnicę jest cała gorąca,olej ok.po zapaleniu ciągnika i odkręceniu wlewu chłodnicy widać jak płyn krąży.Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozumiem że sprawdzałeś naciąg paska i czy chłodnica nie jest zabita kurzem.

Czy coś przy silniku robiłeś, coś zmieniałeś?

Może to tylko awaria czujnika lub zegara temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Profesor38    0

Nic nie robiłem przy silniku, pompa powinna być dobra, bo jak zakręciłem ręką pompę to w chłodnicy widać wymianę płynu. Zegar od temp. jest nie orginalny (zdiełano w CCCP), a co do czujnika to nie wiem czy jest dobry, i nie wiem jak go sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid1156
      Witam, poszukuje instrukcji obsługi do ciągnika claas axion 810 lub chociaż do komputera cebis rok 2010, dzieki za pomoc. 
    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez majak
      Mam pytanie do posiadaczy ciagników Fiatagri, na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągnika tej marki, jak wam się sprawują?
      Chcę kupić coś z serii 70-90, 80-90 lub 90-90 i z tego co się orientuję to wszystkie mają silnik Iveco.
    • Przez UrsusowyRolnik
      Co sądzicie o tych ciągnikach? Dopiero dziisaj ze AGCO coś takiego wypuściło może mi ktoś o nich coś powiedzieć?
×