Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam Massey Ferguson 6170 z 1997r. Mój problem polega na miganiu kontrolek od rewersu i na sygnalizowaniu sygnałem dźwiękowym. Massey Ferguson przełącza rewers i bez problemu jedzie do tyłu i do przodu. Specjalista z serwisu stwierdził. że ciągnik ma za wysoką temperaturę oleju (180*C) nawet na postoju. Wymieniłem czujnik oleju oraz filtry olejowe i dalej migają. Z komputera diagnostycznego nie można usunąć błędu. Proszę o pomoc!!

Opublikowano

Miałem ten sam problem w MF 6110. Biegi się zmieniały, ale sygnał migał. Okazało się że przetarł się jeden z przewodów dochodzący do skrzyni z prawej strony.

Opublikowano

witam. czy wie ktoś jak prawidłowo skalibrować ta przesuwkę??? mam taki problem w mf 6170, zmiana pozycji potencjometru nic nie daje. instalacja sprawna. sterownik po naprawie.czujnik połozenia tez sprawny Pozdrawiam

Opublikowano

Też sporo się naszukałem jak to skalibrować. Ponoć wiedza tajemna :blink: ale ją posiadłem :)

Oto przepis:

 

Przesówkę kalibruje się tak że na środkowym kabelku (czerwonym) ma być 2,5 v na rewersie załączonym do tyłu. A reguluje się to przekręcając ten potencjometr w lewo i prawo. Minimalny ruch i zmienia się o sporo V

 

Opublikowano (edytowane)

Juz sobie poradzilem, kupilem instrukcje napraw, te ustawienie na 2,5v to tylko tylko ustawienie czujnika pozycji. Prawidłowa kalibracja tej przesuwki odbywa się automatycznie po wprowadzeniu sterownika w stan kalibracji.

Edytowane przez danielj001
Opublikowano

 

Witam, jak wprowadzić ten sterownik w stan kalibracji? Mam podobny problem w Fergusonie 6150. Po odpaleniu ciągnika kontrolki rewersu migają na przemian ale można normalnie przełączać do przodu i do tyłu i można normalnie jeździć. Jak zgasi się ciągnik i odpali ponownie to problem znika. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

 

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 17.06.2015 o 21:42, slajders25 napisał:

Też sporo się naszukałem jak to skalibrować. Ponoć wiedza tajemna :blink: ale ją posiadłem :)

Oto przepis:

 

Przesówkę kalibruje się tak że na środkowym kabelku (czerwonym) ma być 2,5 v na rewersie załączonym do tyłu. A reguluje się to przekręcając ten potencjometr w lewo i prawo. Minimalny ruch i zmienia się o sporo V

 

A co zrobić gdy nie ma prądu w tym czerwonym kablu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v