Skocz do zawartości

Polecane posty

slajders25    11

Witam. Otóż kilka dni temu nagle zniknęły mi półbiegi. Po prostu pewnego razu po odpaleniu brak wszystkich półbiegów. Jak przełączam wajchą po lewej to kontrolki się zmieniają a półbiegów nie przełącza. Cały czas jeździ tak jakby był na D. Dodam że wszystko inne chodzi tj. przedni napęd, blokada, wspomaganie, WOM, podnośnik, hydraulika. Myślałem że komputer się podwiesił więc odłączyłem akumulatory na godzinę ale też nic to nie dało. Sprawdziłem też bezpieczniki te pod kierownicą i wszystkie są OK. Nie mam pojęcia co mogło się stać tak samo z siebie... Może ktoś ma jakieś sugestie. Może są inne jeszcze bezpieczniki niż te pod kierownicą po lewej. I jaki bezpiecznik odpowiada za te półbiegi. Gdzie w ogóle szukać sterowania tym ustrojstwem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Trudno powiedziec co moze byc przyczyna, ale zobacz czy prad do elektromagnesow dochodzi, jak dochodzi to pozniej wez elektromagnesy po zamieniaj, wez np od womu i od blokady i zobacz czy cos bedzie sie dzialo. Przy okazji mozesz jeszcze te zwory wykrecic i zobaczyc czy sie ktoras nie zaciela. Moze byc i tak ze juz cos z komputerem sie dzieje, tak jak u mnie w 6120, pierw rewers zaczal tylko do tylu chodzic, ale 2 lata mialem na krotko i jedzilem, a zima mi przedni przestal sie wylaczac, kontrolka gasla ale co z tego jak caly czas mialem zalaczony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slajders25    11

A gdzie szukać tego modułu i jak go zdiagnozować ?? Może ten moduł ma jakiś bezpiecznik ?? Mam ten ciągnik dość niedawno i dokładnie nie wiem gdzie co szukać. Te elektromagnesy to gdzie się znajdują ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

To jest ogolnie caly modul od zalaczania womu przedniego tych polbiegow itp. Znajduje sie on pod kabina z prawej strony, bezpiecznika nie ma. samemu to raczej nic przy nim nie zrobisz, moze da sie jakos go zresetowac czy cos ale to ja nie wiem jak. Jak wejdziesz pod ciagnik sprawej strony to powinienes widziec je bardziej z tylu bedziesz mial 5 ulozone sa pionowo, a z przodu mniej wiecej na wysokosci schodka przy skrzyni powinny byc dwa jeden na gorze drugi na dole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Czyli to ten moduł za schodkami po prawej stronie. Kurcze to droga rzecz. Ciekawe czy jak go się wymontuje i zawiezie do serwisu to go sprawdzą. Dzięki za informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Nie chce mi sie szukac w katalogu od seri 61.. ale 3085 moduł od półbiegów jest w kabinie przy bezpiecznikach, na rysunku zaznaczone na czerwono 0ef5fd60299ec1b5m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

zawieś do dobrego elektronika i ci sprawdzi a nie do serwisu ja miałem podobny problem we steyr 8150 serwis to cię drogo wyniesie a dobry elektronik sobie poradzi tak jak mój kolega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Z tym elektronikiem też się zastanawiałem. Na razie czekam na zamówiony katalog części oraz instrukcję napraw. Zobaczymy co tam piszą. Pogadam też ze znajomym mechanikiem który trochę ogarnia te MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

sam tego nie ogarniesz wszystko elektronika chyba że sam kumasz elektonike

 

sam tego nie ogarniesz wszystko elektronika chyba że sam kumasz elektonike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Problem rozwiązany. Przyczyna zniknięcia półbiegów była bardzo prozaiczna. Mianowicie zaśniedziała wtyczka wchodząca do komputera i sterownik nie dostawał w ogóle napięcia. Po przeczyszczeniu i podpięciu problem się rozwiązał. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
×