Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
miross    0

Witam! Chciałem się dowiedzieć co to może być, jak jadąc z górki ciągnikem mf 255 to mi kopci na niebiesko dymem z komina,a przeważnie jak ujmuje gaz. A na równym bądz pod górkę to nie kopci na niebiesko. Proszę o poradę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oleju nie ubywa? Na oko to pierścienie/tuleje, ewentualnie zawory puszczają olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

Minimalnie ubywa oleju. Ale czemu jak jedzie się z górki to kopci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z reguły wygląda to inaczej. Jedziesz z góry hamując silnikiem, pompa wtryskowa nie podaje paliwa. W tym czasie w cylindrze zbiera się olej(nie ma paliwa to olej się nie wypala). Jak dodasz gazu pompa poda paliwo i cały zebrany olej spali się w krótkim czasie, co powoduje śliczną niebieską chmurę dymu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miross    0

A pomoże wyregulowanie zaworów, czy czeka wymiana pierścieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolos51    2

Powodem kopcenia jadąc z góry mogą być krzywe korby w silniku, najlepiej je oddać do gościa który je wykątuje na nowo, cena wykątowania jednej korby to jakieś 20zł. Zauważyłeś że silnik bierze olej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

gdzie w chełmie czy okolicy można naprawić lub wymienić na regenerowaną pompę paliwową do 3P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

a w skrobowie jeszcze robią pompy do mf-ów? to ten bosh serwis czy inna tam jest jeszcze stacja diagnostyki?

ps. tak w ogóle myśle że to pompa nieruszana od nastu lat wtryski robione 4 lata temu, ciągnik ciężko odpalał bez startera nai rusz bardziej ciepły a ostatnio nawet zimny kiepsko no i poszedł w robotę zaczoł gasnąć po 2 godz koszenia i teraz co kilkanaście min podczas jazdy gasnie a tak to już od roku słabo pali pomagały preparaty do czyszczenia wtrysków ale na krótko i nei wiem czy wieść samą pompę czy z wtryskami bo nei bardzo chce mi się wtryski wykręcać przez ten bak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zawoźiłem pompe (od 4p) razem z wtryskami. Wtryski też ustawiją. Robią pompy od mf, ursusów i innych.

A w Skrobowie to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

@Ferdek07 moim zdaniem po takim okresie to wtryski powinny być okey, choć nie wiem jakie robisz przebiegi. Co do baku to u mnie np jest podłożony profil z obu stron, bodajże 2 cm, przez co bak jest wyżej i jest tam o wiele łatwieszy dostęp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

pompa zrobiona w skrobowie 650zł wtryski były też przetrącone dziwne po 4 latach na paliwie z lotosu, może przez dojechaną pompę padły,a le znowu klops wszytko poskładane 3 godz i się zapowietrza, pompa wtrsyki wszystko suchuteńkie ale pompa podająca zafajdana,a le czy od pompeczki podającej by się zapowietrzał??? zafajdana olejem na pewno ale czy w tym ropa też nie wiem jutro nowa pompka podająca i zobaczymy heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Ferdek. U nas po roku 2 z 3 końcówek wtryskiwaczy kwalifikowały się do wymiany :blink:

Obecne pracują kilka lat i jest ok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×