Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

ZTS 16245 zwolnice tylne

Polecane posty

Gość   
Gość

witam, jak wypuścić olej z tylnych zwolnic? na górze są korki z miarkami na dole nie ma żadnych korków, dopiero są dwa korki w moście po obu stronach jakies 2cm od łączenia zwolnicy z mostem, tym sie wypuszcza olej? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

A co będziesz robił że masz spuszczać olej z zwolnic bo jeśli chcesz coś wymieniać to podstaw tylko jakąś michę i nie patrz na nic a jeśli chcesz tylko wymienić to musisz szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

trzyma stan w każdej zwolnicy ale ojej nie wiem kiedy był zmieniany.. jest mocno czarny i śmierdzący, pasuje wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamin60    1

Nie wiem jak jest u ciebie w zetorku ale logika podpowiada że gdzieś musi być u dołu jakiś otworek spustowy bo jak by inaczej zleciało?? oczyść, umyj najpierw zwolnice i potem szukaj koreczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
egal    22

Na dole jest korek spustowy- jak bedizesz mial problem napisz do mnie PW i zrobie Ci zdjecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez backspace
      Witam.
      Czy przy wyjęciu wałka ataku tylnego mostu w zetorze 12145 konieczny będzie demontaż zwolnic?
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez vailus
      Witam. Miałem problem z nie działającym womem w zetorze 8045. Po części go rozwiązałem. Zaczynając od samego początku to cisnienie sprawdzone i dobre, tylne sprzęgło wom zostało zregenerowane. Po założeniu mimo wszystko nie obracał pod obciążeniem, ale hamulec wom trzymał. Z głupoty postanowiłem zamienić miejscami rurki odpowiedzialne za podawanie oleju z tyłu przy womie. Sprawa wygląda teraz następująco. Wom pod obciążeniem działa już, ale stracił się hamulec wom. Przyczyną pewnie może być nawet pierdoła typu zagięta rurka która nie podaje ciśnienia teraz odpowiedniego. Aczkolwiek zapewne może się to zmienić gdy olej w układzie osiągnie temperaturę optymalna. Moje pytanie brzmi następująco. Co może być przyczyną takiego obrotu sprawy poza wspomniana wcześniej rurka od strony mechanicznej? I najważniejsze, czy mogę teraz tak jeździć i używać walka do pracy z wożeniem obornika? Będę jechał i żeby włączyć go to będę gasił ciągnik, włączał dźwignią pod siedzeniem na pozycję pracy i będę odpalał ciągnik na włączonym wałku.
    • Przez misiu1123
      Witam.
      Tak tytułem wstępu: nie miała baba co robić, to se prosię kupiła :)
      Jak w tytule. Dołożyłem przedni napęd do mojego ursus c-385 tudzież zetora 8011. Została najgorsza dla mnie część roboty, a mianowicie odjechanie tylnym mostem i założenie koła pośredniego do przystawki. Moje pytanie jest takie: czy coś mi spadnie na ziemię, jak odjadę tyłem? W instrukcji napisane jest, że trzeba rozłączyć skrzynie z mostem, jest nawet nr operacji, ale szczegółów nie mam. Co mechanik, to inaczej gada, czasu nikt nie ma, żeby to rozjechać, ja natomiast aż takich narzędzi. Ale chyba przyjdzie mi samemu go rozjechać.
      Czy wystarczy podeprzeć od tyłu kabinę, porozłączać wszystkie gajgi w postaci cięgien, podłóg, skrzynek od akumulatorów i po prostu go odepchnąć? Widziałem na pewnym filmiku, że dojście do miejsca, gdzie jest koło pośrednie jest dosyć łatwe, najgorzej to wszystko porozłączać i ciężarem odjechać. Macie panowie jakieś sugestie, triki, jak to w miarę sprawnie zrobić? Ceny i terminy mechaników powalają na kolana. Dzięki z góry,
    • Przez jan1234567890
      Mam problem a właściwie mój dziadek  ukręciło mu końcówkę wałka mocy (wom) i pytanie jak zabrać się do wymiany co trzeba rozebrać by dostać się i wymienić ten wałek. Czy da się go samego wyciągnąć? Jest to ciągnik zetor 8145 1988r 
       
    • Przez vailus
      Witam. Zamierzam wymienić tarcze wom w zetorze 8045. Chciałem się zapytać ile tych tarczy trzeba kupić? Patrzyłem na różnych sklepach internetowych to przeważnie jest to sprzedawane jako jedna sztuka lub cały nowy wom. Także chciałem się zapytać co poza samymi tarcza i warto odrazu wymienić? Dodam że jeśli chodzi o hamulec wom to działa poprawnie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj