Zaloguj się, aby obserwować  
lukio1414

Lamborghini Lamp 60 dt czy warto??

Polecane posty

lukio1414    1

Siemka :) mam do was pytanie czy warto kupić Lamborghini Lampo 60 DT 2003r. 2200mth 4x4 radio opony 85% rewers komplet obciążników + z tyłu od 1 wł za 73000zł Proszę o szybkie odpowiedzi w załączniku jest fotka Pozdro.

PS. Czym się różni zwykłe Lampo od DT?

post-34046-0-37048100-1331561338_thumb.jpeg

Edytowano przez lukio1414

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bizon1    115

Ja posiadam lampo 70 w silnik z turbo i chłodzony wodą i mogę ci powiedzieć że super się sprawuje ma bardzo niskie spalanie 4-5 l na mtg, pracuje z pługiem unia 4x35,agregat 3m, ładowaczem 1200 kg na lekkich glebach kl IV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jazda    14

no tak koło 70tys jest wart ale to tylko patrząc na fotkę ciekawe jak w realu??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomus2    0

bizon 1 a jak ci się sprawuje w tym ładowaczu i jaki masz? Czy nie jest za lekki do ładowacza. Pytam bo myśle o założeniu sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ELLampo    0

krajowy czy sprowadzany? ma instalacje pneumatyczna?jakie zaczepy?

 

A to są sprowadzane Lampo? Nie spotkałem się jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez agroplusf75
      błąd nr.T 72 i T 77
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez Matix_96
      Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.
      Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.
      Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.
       
    • Przez jakubmw
      witam czy ma ktos wiedze ile czyniika wchodzi do klimatyzacji do ciagnika deutz fahr 5105.4g
    • Przez Bercik92
      Rok temu wysiadł mi korek od zbiorniczka wyrównawczego i zbiorniczek zaczął "puchnąć" aż wywaliło przewód chłodniczy. No i po wymianie korka problem częściowo  ustąpił ale przez ten czas zdarzały się śladowe wycieki płynu chłodniczego przez korek i zbiorniczek jest już na stałe zniekształcony. Teraz problem się nasilił bo korek jest pęknięty i z pod korka zaczyna bardziej się "pocić" wymieniłem korek ale dalej płyn wycieka z pod korka i nie wiem czy to jest wina zbiorniczka (może gwint się uszkodził) A może coś jest nie tak z układem chłodzenia ciągnika i robi się zbyt duże ciśnienie w ukladzie. Może znacie jakieś rady?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj