Polecane posty

mariuszw978    0

Witam.

Mam wieczny problem z pompa wtryskowa w moim mf 255 i zamierzam zmienić na rzedowa mielecką. Czy mogłby sie ktoś podzielic swoimi doświadczeniami w tym temacie??

Bede wdzieczny za wszystkie uwagi i informacje.

Edytowano przez mariuszw978

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

A jaki jest sens zmiany czegoś naprawdę dobrego, z czego słyną perkinsy na coś na czym wzrośnie spalanie i w dodatku droższego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te pompy nie są zbytnio udane, pękają w nich sprężyny, ukręca się wałek. Dwie takie nam padły, kilka razy były naprawiane. Spalanie jakoś znacząco nie wzrasta. Na + to łatwiejsze odpowietrzanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil255    256

pompy wtryskowe są dobre nie zamieniaj jej na inną jeśli masz z nią problem to oddaj do regeneracji ja tak zrobiłem i jest bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Kolego to ,że masz problem z ta pompą , to nie znaczy ,ze pompa jest zła ,oddaj ta pompe do dobrego mechanika i po problemie... pozdrawiam , mf 255 super sprzęt obrabiam takim 20ha :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszw978    0

Znajomy zaproponował mi taką pompe i nie wiem czy warto ją montowac?

Powiedżcie mi jeszcze koledzy jaka jest róznica w pracy silnika na takiej pompie??

Słyszałem że się muli i dżwięk już nie ten??

No i co z mocą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wyczuwałem spadku mocy, dźwięk troszkę inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszw978    0

Hmm mysłałem, że rzędówki są raczej trwałe:(

A co do głosu to brzmi lepiej czy gorzej go słychac??

Nie zaczął przydymiać??

Dlaczego zmieniłes na rzędówke??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stara pompa się sypała, naprawa nie pomogła, wymieniliśmy na sekcyjną i ta chodziła chwilę. Potem też się posypała. Ostatecznie po paru latach wróciliśmy do rozdzielaczowej. Dźwięk trochę inny, ale poza tym nie było różnicy, ciągnik robił te same prace.

 

Generalnie drugi raz bym jej nie zakładał, bo to drogi interes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszw978    0

A ja myslałem że sekcyjne są dużo trwalsze i lepiej znoszą gorsze paliwo?

Najbardziej boję się że mój Ferdek straci swój charakterystyczny klank i zacznie kopcic??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czemu ma zacząć kopcić? Po drugie, ciągnik ma ciągnąć, a nie ładnie brzmieć. To nie samochód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zacznie lekko kopcić pod obciążeniem ponieważ w sekcyjnych pompach dawka paliwa wzrasta równomiernie z obrotami, po za tym te pompy mają spory rozrzut(niedokładne dawki paliwa pod względem ilości paliwa na poszczególnych sekcjach im wyższe obroty tym większe, nierównomiernie cofające się sekcje na sprężynach troche mają do tego) tj. pisałeś ukręcający się wałek krzywkowy, padający regulator obrotów itd. pompy sekcyjne są drogie i skomplikowane.

Jedyna ich zaleta jest taka że jak przepracowały z 500mth to przetrawią bioester, opał i inne syfy są trwalsze, jeżeli pilnuje się filtrów i oleju.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszw978    0

Hmm nie sądziłem że te mieleckie pompy to taka lipa :)

Dzieki koledzy za wszelkie info:)

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z taka pompą to prosze, żeby sie podzielił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
    • Przez Panoramix
      Witam. Chciałem zapytać czy jest możliwość przerobienia hydrauliki zewnętrznej w mf255 tak żeby nie była zależna .
       
    • Przez daniel1302
      Witam, mam problem z przednim napędem do MF590.
      Przedni napęd bardzo słabo ciągnie. Wymieniłem wszystkie filtry, jednak nic to nie pomogło. Olej też nowy zalany przed zimą.
      Jakie powinno być ciśnienie na pompie oleju?
      Gdzie ewentualnie sprawdzić czy tarcze są do wymiany?
      Czy coś jeszcze może być uszkodzone?

      Wałek WOM działa i podnośnik też. Ostatnio robilem broną wirową, więc dosyć duże obciążenie.

      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez mars721
      Witam.
      Może ktoś wie gdzie kupię używany tylny most kompletny lub sam korpus do ursus 2812? Pasował bedzie jeszcze od 235 lub 255 ?
      Z góry dziękuje za pomoc!
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj