Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie, potwierdzam, też chciałem zobaczyć co to jest i nie udało się.

 

elku87 - całej to Ci nie zeskanuję, nie mam tyle czasu niestety...

Opublikowano (edytowane)

spoko będę szukał dalej. ale jakbym coś konkretnego potrzebował 2-3 strony to nie było by problemu ?

 

a tak btw masz NH tm 155 ? jak Ci sprawuje ? własnie kupiłem z 2008 roku.

Edytowane przez elku87
Opublikowano (edytowane)

Najmniejszego, nawet i 10 ;)

 

Spodziewam się, że będziesz chciał obsługę EHR, chyba że masz już w tym doświadczenie :)

Poza tym pewnie opis deski (tylko określ czy cyfrowa czy analogowa).

 

Ja mam od roku TM 120 (2003 r) i w sumie dużo nie mogę powiedzieć, zrobił jakieś 200 mth dopiero...

Ogólnie jestem zadowolony, skrzynie mam range command dzięki czemu wygodnie się jeździ. Parę drobnych mankamentów jest nadal do zrobienia, ale z nimi przyjechał.

Mam trochę mieszane odczucia co do mocy, nie mam porównania do innego konia o tej mocy więc nie mogę powiedzieć czy za słaby na podane cyfry czy nie. Ciężko raczej nie ma, w galerii możesz zobaczyć z czym chodzi.

W tym roku jeszcze doszła brona wirowa, na wiosne się popracuje z tym.

Edytowane przez maks
Opublikowano

EHR to nie problem bo mam 2 inne ciagniki z ehr ewentualnie mozesz podesłać opis deski (cyfrowa) oraz kody błędów jeżeli są w insrukcji.

Opublikowano (edytowane)

Kodów nie ma :]

A jakie Ci się pokazują?

I opowiedz troche o swoim nabytku.

 

A deske podeślę w czwartek, teraz nie ma mnie w domu :)

Edytowane przez maks
Opublikowano

na razie żadne to tak na przyszłość nie ma co opowiadać teraz jest w serwisie na wymianie olejów itd itp i ogólnym przeglądzie a no i jeszcze pneumatyke do niego zakładają bo sprowadzony z holandi pójdzie do pracy to co napisze :)

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie, jak ustawić na desce cyfrowej w NH TM155 2003r. żeby pokazywało prędkość jazdy, i do czego służy podłużny przycisk na dzojstiku od biegów i ten od spodu?

Edytowane przez Leoneon
Opublikowano

Ten podłużny na joysticku to obsługa TUZ - podnieś i opuść. Dubluje ten na myszy. Jak ustawisz mysz to nie musisz ręki zdejmować z joysticka.

Ten pod spodem skoro masz, to wnioskuję, że masz skrzynię Range Command. Jak będziesz w trakcie jazdy zmieniał biegi, to gdy dojdziesz do końca grupy i dasz w górę/w dół (żeby wejść w inną grupę) to usłyszysz piknięcie - nie mozna zmienić. A jak naciśniesz ten pod spodem, przytrzymasz i wtedy zmienisz bieg, to już nie piknie, tylko zmieni grupę i bieg. Grupy zmienia się także z użyciem pedału sprzęgła, więc ten przycisk działa prawie jak pedał sprzęgła, bo ułatwia zmianę grupy, ale napędu jako tako nie rozłącza (jak go naciśniesz w trakcie jazdy to się nic nie dzieje).

Uwaga: nie należy zmieniać grupy przy jeździe z obciążeniem, np. pług agregat, bo ciągnik Ci stanie. Przy zmianie grupy następuje chwilowe całkowite rozłączenie napędu. Dobre to to jeżdzenia "na lekko" lub po drodze.

 

A co do deski to podeślij na PW maila.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v