Polecane posty

Massey5455    0

witam co może być przyczyna stukotu w skrzyni biegów podczas pracy podnosnikiem z cieżkimi maszynami? czy jest to jakis zawór przeciązeniowy? co trzeba zrobic aby to wyeliminować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol0    3

ten typ tak ma, jak wszystko działa dobrze to niech sobie stuka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    0

tylko że umnie jest tak jak podniose np opryskiwacz pilmeta 815(800l ) to przy uniesionym stuka zawór i czepie opryskiwaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    9748

To masz za bardzo wajchę do przodu, i schodzi z położenia transport i temu wali. Cofnij trochę ogranicznik i powinno ustać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    0

To masz za bardzo wajchę do przodu, i schodzi z położenia transport i temu wali. Cofnij trochę ogranicznik i powinno ustać.

nawet jak podniose na połowe wysokości to te objawy nie ustają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    9748

U mnie w 3512 też stuka ale lekko, jak dzwignia na tranport i wom włączony, ale na połowie to cisza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

ten typ tak ma, jak wszystko działa dobrze to niech sobie stuka :P

A co gdy stuka naprawdę mocno?

I nie piszcie żeby "cofnąć dzwignie", bo u mnie jak jest nawet w połowie wysokości to też stuka, szczególnie jak się wszystko rozgrzeje.

Ale stuka też jak np. włączę wom z zaczepionym opryskiwaczem (np. gdy mieszam ciecz), choć opryskiwacz stoi na podeście i pompa nie jest obciążona.

Po dłuższym osłuchiwaniu stwierdziłem że to stukanie dochodzi z okolic skrzyni a nie pompy.

Dodam że pompa była w naprawie i jest sprawna, wymieniony zawór, podnosi i opuszcza normalnie, tylko to cholerne walenie.

I co wy na to, a może to stuka napęd pompy i womu w skrzyni,możliwe jest coś takiego?,choć nie bardzo wiem jak to jest skonstruowane bo jeszcze tego nie rozbierałem.

Przydało by się coś z tym zrobić bo to naprawdę mocno wali i w końcu coś je....ie, tylko nie wiem za co się zabrać.

Edytowano przez Kyristo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

Jeszcze do tego się nie dobierałem bo u mnie lekko stuka przy dużym obciążeniu tuz-u (niezależnie od działania WOM). Mam zrobioną przeróbkę że działa mi hydraulika z podnośnikiem jednocześnie(dźwignia od podnośnika jest wtedy ustawiona na stały wydatek), zaobserwowałem że jeżeli steruję podnośnikiem z zewnętrznego rozdzielacza nic nie stuka nawet przy dużo większych obciążeniach, a jeśli normalnie to stuka. Myślę że wina leży w sterowaniu podnośnika oraz ma to związek z jego opadaniem. Jak szybko po zgaszeniu ciągnika podnośnik ci opada pod ciężarem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    0

Jeszcze do tego się nie dobierałem bo u mnie lekko stuka przy dużym obciążeniu tuz-u (niezależnie od działania WOM). Mam zrobioną przeróbkę że działa mi hydraulika z podnośnikiem jednocześnie(dźwignia od podnośnika jest wtedy ustawiona na stały wydatek), zaobserwowałem że jeżeli steruję podnośnikiem z zewnętrznego rozdzielacza nic nie stuka nawet przy dużo większych obciążeniach, a jeśli normalnie to stuka. Myślę że wina leży w sterowaniu podnośnika oraz ma to związek z jego opadaniem. Jak szybko po zgaszeniu ciągnika podnośnik ci opada pod ciężarem?

u mnie po zgaszeniu silnika podnośnik raczej bardzo pomału puszcza. bo słyszałem że u niektórych to po zgaszeniu odrazu leci na dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

No u mnie po zgaszeniu to nawet szybko opada szczególnie jak jest rozgrzany. Pierścienie na tłoku wymieniałem parę lat temu ale nie zrobiło to dużej różnicy, nie zauważyłem też dużych ryś na tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Bo to wina leży po zaworze rozdzielczym co jest pod siedzeniem ;)

Sam to przerabiałem- jak był walnięty zawór to nawet nie szło pługa obrócić tak leciał na dół. Wymiana zaworu i jak ręką odjął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Margoy    0

Zrób tak jak mówi kolega Rolnik 1973 wajcha do tyłu i po problemie mogłeś przez przypadek ją zachaczyć i zmieniła położenie Też tak czasem mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
    • Przez Panoramix
      Witam. Chciałem zapytać czy jest możliwość przerobienia hydrauliki zewnętrznej w mf255 tak żeby nie była zależna .
       
    • Przez daniel1302
      Witam, mam problem z przednim napędem do MF590.
      Przedni napęd bardzo słabo ciągnie. Wymieniłem wszystkie filtry, jednak nic to nie pomogło. Olej też nowy zalany przed zimą.
      Jakie powinno być ciśnienie na pompie oleju?
      Gdzie ewentualnie sprawdzić czy tarcze są do wymiany?
      Czy coś jeszcze może być uszkodzone?

      Wałek WOM działa i podnośnik też. Ostatnio robilem broną wirową, więc dosyć duże obciążenie.

      Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj