Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

prosze was o pomoc i doradzenie bo temat jest dla mnie wazny... mam na swoim terenie na oku ciagnik Same Explorer z 1986 roku sprowadzony z francji... jego moc to równe 70 KM i tu mam do was pytania. posiadam 12 ha w tym 2 ha łąk na którym pracuje tylko MF 255. facet który sprzedaje ciagnik przeglada je bo handluje samami i w tym wymienione ma wszystkie mozliwe oleje płyny, filtry opony w dobrym stanie szerokie umalowany na glanc profesjonalnie z papierami itp z przejzana eletryka chydraulika oraz cały ciagnik sprawdzony a co wadliwe to naprawione i chce wziac 32 tys i mam pytanie czy warto bo goscia znam i wiem ze sztuki nie robi.... wiele ludzi ma od niego te starsze modele ikazdy sobie chwali. ciagnik by pracowal z mf 255 na 12 ha ziemi w transporcie 2x D47 uprawie orce moze kosiarce rozrzutniku i mam pytanie czy nie za mały na te ha i czy wart tej ceny fakt ciagnik przejrzany bardzo skrupulatnie. bardzo prosze o wasze cenne wypowiedzi a i ciagnik jest chłodzony powietrzem moc 70km

Opublikowano (edytowane)

jesteś w błędzie skoro myślisz że handlarz sprzedaje ci w pełni sprawny UŻYWANY ciągnik, robi się właśnie takie rzeczy żeby traktor wyglądał ładnie na zew, czyli farba, opony, elektryka, tak jak w samochodach a to że np wsteczny wyskakuje pod obciążeniem to już nie zrobi ani ci nie powie

 

jak za mały skoro teraz obrabiasz wszystko mf55???

 

czy wart ceny to sam musisz ocenić, porównać z innym i ciągnikami o podobnym wyposażeniu itd

Edytowane przez filantrop
Opublikowano

jesteś w błędzie skoro myślisz że handlarz sprzedaje ci w pełni sprawny UŻYWANY ciągnik, robi się właśnie takie rzeczy żeby traktor wyglądał ładnie na zew, czyli farba, opony, elektryka, tak jak w samochodach a to że np wsteczny wyskakuje pod obciążeniem to już nie zrobi ani ci nie powie

 

jak za mały skoro teraz obrabiasz wszystko mf55???

 

czy wart ceny to sam musisz ocenić, porównać z innym i ciągnikami o podobnym wyposażeniu itd

 

ale juz kilku na moim terenie ma od niego Samy i nic przy nich nie robili i tez wszystkie odmalował wymienił elektryke wymienił oleje filtry wiec jesli by cos ukrył to ktos z terenu by napewno by go dorwał jesliby cos ukrył... cena chyba jest w miare po takim przegladzie bo jesli kupie załózmy z 88 cz 89 i bede musiał wymienic wszystkie filtry itp to nie dosc ze sie najedze robocizna a tu mam zrobione wszystko jak nalezy a MF przymaly bo troche w pługu ciezko ma a obrabia wszystko bo przecuiez odłogiem nie zostawie bo MF nie daje rady zreszta mam mocne zeimie 3 kl kawalek 2

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem skąd jesteś ale tu masz takiego samego z Zambrowa (woj.podlaskie )

jest on o 1000zł tańszy ale co ważniejsze jest on o 4lata młodszy

i jeśli mieszkasz niedaleko to możesz się przejechać i mu się przyjrzeć

 

http://otomoto.pl/sa...70-A131384.html

 

Chciałbym ci jeszcze doradzić co do awaryjności ponieważ wujek mojej mamy ma same explorer 90 lecz nie pamiętam dokładnie co się stało ale ostatnio coś przy nim robili ale ogólnie jest z niego zadowolony, a co najważniejsze mówił, że mało pali.

 

A 12ha + 2 łąk spokojnie nim obrobisz.

Edytowane przez Mateusz19980916
Opublikowano

Nie wiem skąd jesteś ale tu masz takiego samego z Zambrowa (woj.podlaskie )

jest on o 1000zł tańszy ale co ważniejsze jest on o 4lata młodszy

i jeśli mieszkasz niedaleko to możesz się przejechać i mu się przyjrzeć

 

http://otomoto.pl/sa...70-A131384.html

 

Chciałbym ci jeszcze doradzić co do awaryjności ponieważ wujek mojej mamy ma same explorer 90 lecz nie pamiętam dokładnie co się stało ale ostatnio coś przy nim robili ale ogólnie jest z niego zadowolony, a co najważniejsze mówił, że mało pali.

 

ale spójrzz tej strony on byłby za główny ma szerokie gumy a ten la linku waskie.. po drugie nie wiem tak naprawde jaki ten jest spod zamrbowa a ten przejrzany o zera... no i do zambrowa mam blisko 300 jestem z pod łowicza łódzkie

Opublikowano

rafix255 chwalisz tego Samca nie jak byś go chciał kupić tylko sprzedać. Oczekujesz od nas zachęty do kupna czy co ?

mam takiego samca z 1987 roku - na liczniku ma 8500 godzin - silnik nie robiony poza uszczelnieniem na tulejach.Mam go od 7 lat - w tym czasie robione było sprzęgło dwa razy - nitowane okładziny , przy drugim nitowaniu wymiana docisku .Wymieniałem też rozpylacze we wtryskiwaczach. Robione było też sprzęgło WOM-u- wymiana tarczek.Ogólnie nie mogę na niego narzekać - ciągnik dosyć prosty , w paliwie oszczędny tylko głośny - tak silnik jak i przekładnia. Podsumowując ciągnik jak na twoje ha aż za duży ale paliwożerny nie jest więc o ile prawdą jest to co o nim piszesz to nic tylko brać!

Opublikowano

 

ale spójrzz tej strony on byłby za główny ma szerokie gumy a ten la linku waskie.. po drugie nie wiem tak naprawde jaki ten jest spod zamrbowa a ten przejrzany o zera... no i do zambrowa mam blisko 300 jestem z pod łowicza łódzkie

 

Więc jeśli jesteś pewien że wszystko jest w nm zrobione na cacy to zainwestuj w niego.Sam wolałbym zapłacić drożej ale wiedzieć że jest gotowy do pracy a nie kupywać kota w worku i póżniej go naprawiać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v