Skocz do zawartości
dominic

mf 255 ver. niemiecka

Polecane posty

WHATEVER

dominic    33

Witam wszystkich! :lol:

Jak w temacie, czy ktoś posiada mf 255 wersja niemiecka. chciałbym sie kilka rzeczy dowiedzieć o szczegółach nie występujących w polskich wersjach.

Edytowano przez dominic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wszystkie wersje eksportowe licencyjnych MF produkowanych w Ursusie, różniły się od krajowych jakością i starannością wykonania, mają troszkę inne przełożenia, są szybsze od krajowych, były lepiej wyposażone, w większych modelach (4514 i większe) zdarzały się nawet chłodnice oleju. Ogólnie MF wywożone z Polski na zachód tylko tym się różniły od swoich krajowych odpowiedników. Ojciec mi opowiadał jak był na praktykach w Ursusie w latach 80. to MF które miały iść na eksport szły na inną linie produkcyjną gdzie dostawały inne podzespoły bazowe o wyższej jakości, starano się spełniać zachodnie normy jakościowe, na kraj zazwyczaj szły egzemplarze, troszkę gorszej jakości, ale licencyjne zazwyczaj były lepszej jakości, jak trzydziestki czy sześćdziesiątki, ponieważ były produkowane na nowych liniach.

Edytowano przez sebekwolkasos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kotwczapce    26

Hamowałem silniki w Ursusie w tamtym czasie i nie zaobserwowałem oddzielnych linii produkcyjnych.Na eksport szły te egzemplarze (silniki), które wypadały lepiej na kontroli technicznej, a pasztety na kraj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lukasz321    1

odbiegne troche od tematu bo nie chce zakładać nowego tematu... gdzie znajduje się filtr oleju hydarulczego w 3512...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dominic    33

Tata nie dawno kupił mf 255 z Niemiec. Z tego, co się orientuje jest trochę inaczej zbudowany:

1. Filtr powietrza pod akumulatorem z czujnikiem zapchania

2. Hamulce sterowane hydraulicznie ( na takiej samej zasadzie jak c360)

3. Brak rozdzielacza hydraulicznego po siedzeniem

4. Opony z tyłu 16,9X30

5. Pedały hamulców i sprzęgła wciskane do przodu

6. Prawdopodobnie filtr hydrauliki umieszczony przy silniku (może ktoś wie, z czym to się je?)

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/338123-mf-255-filtr/

Edytowano przez dominic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

odbiegne troche od tematu bo nie chce zakładać nowego tematu... gdzie znajduje się filtr oleju hydarulczego w 3512...?

 

 

Jeżeli położysz się pod tylnym mostem ciągnika, zobaczysz taką klapkę na 3 śrubki przykręconą, pod nią jest filtr oleju, zamontowany przy pompie, tylko nie zapomnij spuścić oleju! :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×