Skocz do zawartości

T-25 obciażniki na tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wrażenia przy jeździe dokońca nie przetestowane bo na tej drodze co jeździłem jest śnieg i jest nierówno ale jest ok. Jeszcze mam pytanie bo sąsiad mówił ze można dospawać takie odbojniki pomiędzy felgą a obciążnikiem żeby było bezpieczniej, co wy o tym myślicie??

Opublikowano

Planuje odciąć z blachy okręgi o takiej średnicy, żeby weszły w felgę, z wycięciami na śruby mocujące tarczę felgi do obręczy. Policzyłem, że mniej więcej jeden taki krąg z blachy 40mm ważyłby około 93kg. Przykręcałbym ten "talerz" do felgi powiedzmy na 8 śrub.

Ciężar jak ciężar, nigdzie nie mogę upolować obciążników od 30-stki lub 60-tki, a te które chcę zrobić pomalowałbym w kolor felgi i myślę, że wyglądałoby to estetycznie.

Opublikowano

Ja jak miałem po jedenym obciążniki na kole ( 40 kg tylko ) to miałem pomysł żeby zrobić formę taką samą i betonem wylać ale na drugi dzien utrafiłem 2 takie same obciążniki + środkowe na złomie za 100 zł :D a za pierwsze 2 zapłaciłem 240 zł no ale nie ten ciągnik jest idzie w polu jak dzik :D

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem formę i wyspawałem wieżyczkę, która będzie zalana betonem w tej formie. Taki mały zgrabny balast na tył o skromnej teoretycznej wadze 270kg.

Do tego obciążniki w koła jak wcześniej pisałem i myślę, że już będzie sobie świetnie radził z pługiem.

Opublikowano

Co wy wszyscy poszaleli że wam tak ciężko się skręca. blink.gif Ja mam 6 obciążników na przodzie i bardzo lekko mi się kręci, po prostu nie smarujecie zwrotnic. sad.gif

 

Kolego oni pewnie mają żle zbieżność ustawioną koła rozłaża im sie na boki do tego pewnie drążek poprzeczny luzy straszne, Luzy na czopach takie ze koła maja złe pochylenie luzy w zwrotnicach itd. Można jeszcze troche skrócić pierwsza dzwignie idąca od kolumny kierownicy i władziem kieruje sie leciutko. Napewno nie potrzeba robić wspomagania do T25 bez tura. Ten drążek poprzeczny ja zamieniłem na od c360 i jest super nie ma luzów. Nawet tak czesto nie smaruje zwrotnic moze z raz na 3 miesiące albo i rzadziej a kieruje sie leciutko mam 4 obciązniki z przodu. Ta dzwignia idąca od kolumny dobrze sie spawa.

 

jednak mam wcześniej

http://pokazywarka.pl/bgz4hd/

 

Mam jeszcze inne foty władka

http://pokazywarka.pl/og0ipn/

 

od czego to sa obciążniki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v