Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich abolwentów technikum szkoły zawodowej, rolniczego w Marszewie. Szanowny nasz Pan starosta chce zlikwidować szkołę w Marszewie i przenieść ją do technikum na ul. Zielonej. A w Marszewie ma powstać ośrodek wychowawczy (poprawczak) dla młodzieży. W internecie jest bardzo wiele informacji na ten temat... Jest mi z tego powodu bardzo smutno bo nie chce być absolwentem szkoły rolniczej na ul. Zielonej ;/ Jako załącznik dołączam deklarację którą możecie wypełniać i wysyłać na adres szkoły. Z góry dziękuję

Opublikowano

deer nie wiem jak pan Kaziu urzędował ale jak by nie dawali ziemi w dzierżawę to by mieli więcej pieniędzy może by jakieś dotacje dostali na rozbudowę gospodarstwa to może by sie jakoś kręciło a tak to lipa.

A tak poza tym skąd jesteś jak do tej szkoły chodziłeś??

Opublikowano

A miałem tam iść w tym roku.

to do niej idz. ja też jestem uczniem tej szkoły i wiem że są podjęte kroki. przecież nie mogą zamknąć szkoły na skalę co najmniej polską. więc się nie zastanawiaj tylko idź od nas szkoły nie zamkną. :) :)

Opublikowano

Witam wszystkich pare lat temu chodziłem do tej szkoły skończyłem zawodówkę jak i technikum i musze przyznać ze druzo tam się nauczyłem bardzo fajna szkoła i większość nauczycieli nie rozumiem dlaczego jakiś urzędas pomyślał żeby tak fajną szkołe zlikwidować pozdrawiam.

Opublikowano

Witam aktualnie chodzę do tej szkoły zaocznie dla dorosłych technik rolnik bardzo dobra szkoła dobrze przygotowana do nauczania kierunków w tym zakresie. Z tego co wczoraj wychowawczyni nasza mówiła ze narazie jest decyzja wstrzymana co do likwidacji.

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

System przeniesienia szkoły na zielona a dalsze nauczanie kierunków zawodowych w budynkach Marszewa raczej nie zmniejsza kosztów utrzymania budynków. Przewożenie uczniów z zielonej do Marszewa bez sensu

Opublikowano