Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Moim zdaniem miał on chyba zastąpić C330. Ursus myślał nawet o tych małych gospodarstwach których liczba największa w Polsce, a teraz nie ma takiego czegoś a jeżeli jest to chińczyk hehe :lol: . MF wykończył tą markę sprzedając nie swoje produkty lecz zagranicznych producentów. A URSUS miał jak widać wielkie plany. B)

Opublikowano

c-330 z silnikiem 3p to by była maszyna mówią że skrzynia by nie wytrzymała rozmawiałem z dziadkiem mechanik z pgr to mówił ze w trzydziestkach robił silniki po 4 razy a skrzyni nie bo sa aż tak mocne , według jego jest to możliwe tylko by trzabyło dorabiać tarcze na połączeniu silnika ze skrzynią ale to nie aż tak duzy problem

 

Pytanie po co?? Przecież MF i tak mało pali.

 

Widziałem niedawno fotkę ciapka z silnikiem 3p

 

ale mf jest drogi a 330 nie

Opublikowano

Jako ciekawostkę podam że u starego mechanika spotkałem krzyżówkę 330 z 360. Silnik od 360 a reszta od 330 + przejściówka między silnikiem a sprzęgłem własnej roboty, ciekawie to wyglądał. U niego również były też inne przekąbinowane maszyny a poza tym fachowiec pierwsza klasa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

;p

Edytowane przez Eduardo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v