Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Posiadam ciągnik takiej samej serii, chciałbym spytać czy wyżej opisany temat został przez kogoś zrealizowany.
Tz. czy ktoś zmienił moc z na wyższą. Przez zmianę ustawień na pompie paliwowej.

 

I czy jest zadowolony z tego zabiegu.

Dziękuje za podzielenie się doświadczeniem.

 

Opublikowano (edytowane)

Podsumowanie działań

 

Pompy w ciągnikach 5090M i 5100M są identyczne, tz. maja taka samą budowę mechaniczną.

Mimo że oznaczenia pomp są inne.

Nie wiem jak jest z innymi modelami.

Dzwoniąc do serwisu pomp producenta (Stanadyne) dostaną Państwo taką informację.

 

Wg informacji z serwisu pomp Stanadyne, pompę o nr. RE537236 można ustawić tak aby miała parametry jak pompa o nr. RE539579.

Zmienianych jest kilka parametrów tz. nie tylko dawka paliwa. (to jest informacja od serwisu pomp Stanadyne)

Regulacja pompy jest przeprowadzana na maszynie diagnostycznej wg karty producenta pompy.

 

Poniżej wyciąg oznaczenia pomp. Do odnalezienia nr. pompy użyłem poniższego linku:

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

post-208804-0-66083900-1484226428_thumb.png

 

Kompetentnych informacji o pompach Stanadyne można uzyskać wchodząc na poniższą stronę.

 

http://pompa-wtryskowa.pl/

 

Notatka

Na chwilę obecną jest to wiedza nie zastosowana w praktyce.

Edytowane przez useruser
Opublikowano

Czy ma ktoś taką przypadłość w JD5100m,że jest lekko zamiłowanie zanim dojdzie do około 1300-1400 obrotów. U mnie jest to bardzo frustrujące przy niektórych pracach. Chcę wylądować pompę i oddać do serwisu STANADYNE celem podwyżki momentu obrotowego, tylko czy to dobra droga....?
Chodziło o zamulenie a nie zamiłowanie :-)

Opublikowano

Witam
Jak pisałem wcześniej zwiekszyłem moc w john deere 5070m pompiarz ustawił mi pompę tak jak ma ustawioną pompę john deere 5100m i jest do tego co było wcześniej niebo do ziemi ciągnik nie jest mułowaty lepiej reaguje na gaz i ma lżej przy wszystkich pracach nawet przy ładowaczu czołowym jak dobrze pamiętam wszystko wyniosło mnie 800 zł i tylko żałuję że wcześniej tego nie zrobiłem

Opublikowano

Witam. Zdementowałem pompę i wtryskiwacze. Wysłałem wszystko do serwisu STANADYNE firma LEWMOTO, i dokonali cudu. Wtryski miały zniżone ciśnienie, w pompie zmienili tloczki i dodatkowo jeszcze podnieśli ciśnienie w pompie wg karty producenta. Wszystko kosztowało 1750zł + rok gwarancji.
Ciągnik jest rzwawszy, mocniejszy nie muli, ma kopyto od samego dołu. Do tego nieco zmniejszyło się zużycie paliwa. Polecam wszystkim,bo nie warto się męczyć jak ja przez 3 lata. Serwis oczywiście twierdził że one tak mają....

Opublikowano

Witam, mam pytanie do kolegi zeus11 dotyczące korekcji pompy wtryskowej w JD 5M. Czy możesz podać namiary na gościa który Ci to robił? Rozmawiałem z serwisem Stanadyne Lew Moto i twierdza, że mogą podnieść moc maksymalnie o 8-10% co w moim przypadku czyni raptem 8KM. Wiec zabieg generalnie mało opłacalny przy kosztach ok 800zł netto. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v