Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam ładowacz czołowy do Proximy Hydramet i jest on podłączony pod tylne wyjścia hydrauliczne co mi bardzo przeszkadza. Zakładając go na Agromie 2 mechaników powiedziało mi że nie mogą go podłączyć bezpośrednio bo spali mi pompę. Widziałem, że niektórzy nie mają podłączonego ładowacza pod te wyjścia więc chciałem się dowiedzieć jak to zrobić ? Dodam jeszcze, ze gdy zamawiałem ładowacz to hydraulika miała być niezależna, zrobiłem błąd, że w ogolę odebrałem ten ciągnik z stamtąd z tym podłączeniem ale niestety sytuacja mnie do tego zmusiła, gdyż ciągnik był mi bardzo potrzeby..

Opublikowano

kolego spotkałem podobnych "znawców" mechaniki z epoki PRL-u czyli młotek przecinak spawarka i remont kapitalny zrobiony hehe

 

jeśli chodzi o proxime to w niej cały czas pompa od hydrauliki pracuje, i jest obieg oleju wiec jak ci się może pompa spalić. najprościej podłącz się bezpośrednio z pompy pod rozdzielacz od tura a powrót do oryginalnej rurki przy pompie i jest sprawa załatwiona

 

 

ps ja na swoja proxe czekałem 3 tygodnie

Opublikowano

Oryginalny ładowacz z Zetora jest fabrycznie montowany do pompy hydraulicznej a nie do tylnych wyjść hydraulicznych. W fabrycznym ładowaczu są specjalne przyłącza aby to umożliwić.

 

Jeśli chodzi o ładowacze pozostałych firm to najczęściej wiąże się to z podłączeniem pod tylne wyjścia hydrauliczne.

 

Nie wiem czy to jest nowa Proxima tzn. na gwarancji bo jeśli tak to sprzedawca powinien Cię poinformować, że w chwili montażu tego ładowacza tracisz gwarancję.

Jeśli już jest po, to nie ma problemu jednak brak dwóch wyjść z tyłu z powodu montażu ładowacza z Hydrametu stanowczo utrudnia korzystanie z ciągnika.

Opublikowano

Przecież to robił serwis wiec jak ma stracić gwarancje Po za tym tym bałwanom z tych agromowskich serwisów nie dał bym nawet taczki z żelaznym kołem do naprawy bo oni wiecej szkody jak pożytku zrobią. <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v