Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Wczoraj podczas jazdy w nagle zabraklo wspomagania kierownicy i nie bardzo wimy z jakiego powodu :/ wie ktos jaka moze byc przyczyna? olej jest, przewody sa cale.

Opublikowano

Zostało mu już tak, czy powróciło? U mnie w 698 też nieraz znikło, po 5 min powróciło. Zdarzało się to coraz częściej. Później wspomaganie zaczęło słabnąć, aż całkiem znikło. Pompa poszła do regeneracji. Na razie działa.

Opublikowano

Zostalo mu juz tak, a wczesniej nigdy mu sie to nie zdarzalo. Pewnie tak jak mowisz, pompa do regenracji, chociaz mialem nadzieje,ze to cos innego :P

Opublikowano

Mi mechanik mówił, że siłownik może jeszcze blokować, i dlatego może nie być wspomagania. My wykluczyliśmy to podłączając inną pompę hydrauliczną. Na innej działał dobrze, więc pompa. Ty też tak sprawdź.

Opublikowano

Wiec tak, wspomagania dalej nie ma. Odrecilismy dwa przewody ktore ida do pompy i wyglada na to,ze pompa w ogole nie daje oleju, takze prawdopodobnie pompa sioadla. Mam tylko takie pytranie: czy ta pompa ma jakies sprzegielko albo klin? Bo troche dziwne jest to,ze tak nagle zginelo wspomaganie...

Opublikowano

W tej pompie zębatka, która wchodzi na sworzeń wychodzący z pompy jest zabezpieczana klinem. Zdejmij tą pokrywę, na której jest wlew oleju itp, i pod nią będziesz miał zębatkę. Zobacz czy przypadkiem nie kręci się ona bez sworznia. Jeśli tak, do dorób nowy klin. Ja dorabiałem ten klin, to za czwartym razem dopiero tokarz dotoczył odpowiedni, ponieważ tam musi być precyzja co do którejś setnej milimetra. Zdaj relację, jak rozbierzesz pompę

Opublikowano

Witam. Sorry,ze odkopuje temat ale prosiliscie,zebym napisal jak wspomaganie w mf bedzie zrobione. Wiec, ostatnio dowiedzialem sie,ze chodzilo dokladnie o to o czym pisal kolega Scisly97 a mianowicie o klin na zebatce. Troche to trwalo no ale zbliza sie sezon i sami rozumiecie :) z ciekawostek moge powiedziec jeszcze,ze za pare dni 698 przejdzie remont silnika :)

Dzięki Scisly97 za podpowiedz :)

Opublikowano

Olej do wspomagania nie idzie ze skrzyni. W skrzyni sprawdza się bagnetem z tyłu po prawej stronie pod kabiną. Do wspomagania jest przy samej pompie po prawej stronie silnika. Odkręca się korek na zbiorniku i leje do wysokości korka. Najlepiej lać Boxol. Warto sprawdzić filtr - może być zabrudzony.

 

Jeśli przy ostrym ruszaniu do przodu lub na stromym podjeździe (np. na pryzmę kiszonki) kierownica się przyblokowuje, oznacza to że jest za mało oleju.

 

Co do klina - o mnie też niedawno się zerwał. Trzeba było dorobić nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v