Skocz do zawartości

Czy można założyć kolumne kierowniczą z c-360 do c-330


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam!

Chciałbym się zapytać czy jest taka możliwości aby założyć kolumnę kierowniczą z c-360 do c-330 bo słyszałem od znajomego że tak się da. Proszę jeżeli ktoś tak ma zrobione niech napisze czy lżej się kierownicą kręci po takiej przeróbce i czy warto tak zrobić.

Edytowane przez toUrSuS
Opublikowano (edytowane)

Sam nie zakładałem,ale słyszałem że się da.

Zresztą oryginalnie w ostatnich modelach wprowadzono tą zmianę.

Po prostu mocujesz przy kole wąsa z drążkiem do drugiego. Tylko nie wiem czy rozmiar drążka z układu kierowniczego do kół jest taki sam w C-360 i C-330.

Pozdrawiam i zapraszam do galerii :D

PS.Czy warto?Na pewno :) Jeszcze rok temu miałem C-330M a teraz mam C-360 i mimo większej wagi kręci się lżej :)

Edytowane przez Damian0218
Opublikowano

przepraszam że tu pisze moje zapytanie ale nie opłaca się zakładać nowego tematu... więc moje pytanie brzmi czy dało by rade założyć do c-360 przekładnie od lublina (chodzi mi o maglownice z wspomaganiem)?? jesli tak to dużo przeróbek trzeba zrobic aby ja zmieścić?

  • Like 1
Opublikowano

Odpowiadając na pytanie tak da się założyć kolumnę od 360 do 330. Co do kręcenia nie ma porównania leciutko jak by było wspomaganie (obowiązkowo trzeba założyć gałkę) ja z turem kręcę jedną ręką, a bez tura to już całkiem. A co to przeróbek to nie ma dużo roboty bo otwory do mocowania kolumny pasują tylko trzeba rozwiercić i prze gwintować na większe śruby ja u siebie mam na 10 plus tulejki w kolumnę bo w 360 oryginalnie jest na 12, no i zrobić mocowanie na gaz ręczny, a dalej to jeszcze trzeba przeginać wąs bo będzie haczyć o pedał sprzęgła.

Opublikowano (edytowane)

Ceny kolumn kierowniczych na allegro zaczynają się od 600zł. Pytanie czy warto taką kolumnę założyć czy lepiej zrobić wspomaganie (hydrauliczne lub na prąd), sam nad jakimś myślę, ale jeśli nie było by widać znaczącej różnicy w lekkości kierowania to po co sobie komplikować życie zakładając wspomaganie, po co te wszystkie tematy o wspomaganiu, filmy, zdjęcia, jeśli wypowiedź pancera rozwiewa wcześniej zadane przeze mnie w tym zdaniu pytania oczywiście na korzyść kolumny z c360??

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

Kolego Members trzeba wąs bardziej dogiąć nagrzać do białego metalu aż i doginać praktycznie musi mieć kąty po 90 stopni. wrzuciłbym zdjęcia ale mi coś wyskakuje ze nie mam uprawnię.

Opublikowano

witam odswierzam temat , jak wam sie sprawuje ta kolumna c360 zalozona do c330 bo mam c330 z turem i chcialbym to zalozyc by lzej sie kierowało , jak ktos ma jakies zdjecia to moze wyslac i ogolnie wypowiedziec sie na ten temat 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v