Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich niedawno kupiłem mf 375 i mama pare pytań jak obsługuje się podnośnik bo sa tam dwie dzwignie które za niego odpowiadaja oraz jak podnoszę to wyglada jak by sie trochę przycinał tak pulsuje i jak ten podnosnik ustawic np do orki lub innych prac , oraz cięzko go zapalic z nocy nawet po podgrzaniu moze pompka paliwowa nie trzyma paliwa i wraca spowrotem do baku a i ile powinno być oleju w skrzyni do pełna czy moze być po środku wskaznika między min a max, oraz jak ostatnio podnosiłem tależówke to mi prawie całym ciągnikiem trzachało od podnośnika co może być tego przyczyno sory że tyle pytań mam nadzieje ze mi pomożecie pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Acha bo on ma tylko jeden siłownik wspomagajacy a oleju jest tak po srodku miedzy min. a max. czyli powinno byc na max. to będzie trzeba dolać

Edytowane przez nasil90
Cytowanie posta
Opublikowano

Olej jest dobrze. Może być po środku min-max. Mój też tak trzęsie toche przy podnoszeniu maszyny. Te typy chyba tak maja. Krótsza gałka to podnoszenie pozycyjne. Dłuższa (wyższa) siłowa. Przynajmniej ja tak tego używam.

Opublikowano (edytowane)

A jak ustawić dzwignie o siłowej gdy chce np. orać bo np. gdy talerzowałem to dzwigni od pozycyjnej ustawiłem na transport a dzwignią od siłowej podnosiłem i opuszczałem talerzówke a czy tak powinno być i jak to ustawić do orki

Edytowane przez nasil90
Cytowanie posta
Opublikowano

No ja też tak tego używam. Co do orki. To dokładnie nie wiem bo nigdy nie orałem tym ciagnikiem. (mam większy). Ale wydaje mi sie że ustawienie gałek takie samo - mała transport a operujesz dużą.

Opublikowano

Mam taki sam problem z MF 675 podnośnik pulsuje podczas podnoszenia, zacząl też podnosić wolniej na rozgrzanym oleju. Zmieniony filtr hydrauliki, co może być przyczyną? znajomy fachowiec twierdzi że trzeba znaleźć punkt na dźwigni transport-siłowa że to rozdzielacz szfankuje. ja podejrzewam pompe lub uszczelnienie tłoczyska! proszę o odpowiedzi!

Opublikowano (edytowane)

Mi przy masseyu 675 też lekko drży podnośnik jak podniose coś ciężkiego, ale jak dodam gazu to nie ma problemu. Co do odpalania to też tak miałem i teraz jak dłużej ciągnik stoi to najpierw dopompuje pompką kilkanaście razy i odpala bez problemu (trzeba by założyć zaworek zwrotny za zbiornikiem). Ja dzwigni siłowej nie używam i cofniętą mam na maks do tyłu, reguluje wszystko pozycyjną i nie ma najmniejszego problemu (tak samo robie w mf 255 już 20 lat i jest ok)

Edytowane przez bogus56

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v