Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Majjdann

Brak nawiewu

Polecane posty

Majjdann    93

Cześć mam problem niemam wogle nawiewu w moim Zetorku ani zimnego ani ciepłego sprawdzałem bezpieczniki są wporządku podpięte jest wszystko. Co może być przyczyną spalona nagrzewnica albo dmuchawa czy może to być coś innego prosze o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

Kolego moze bys chociaz napisal jaki to zetor, szczegolnie jesli masz nagrzewnice ktora mogla sie spalic, choc szczerze watpie ze taka masz, nagrzewnice to to samo co chlodnice tylko ze maja odwrotne dzialanie, wykorzystuja cieplą ciecz chlodzaca silnik, jedyne co nie dziala to wentylator nawiewu zapewne, proponuje odkrecic dach, w starych pochodnych 5211 dach odkreca sie od gory po czym sobie odchylasz jak szyberdach bo jest na zawiasach, w nowych odkreca sie od spodu dachu na zewnatrz kabiny, ja w frotce z 07r mialem pare razy problem z zasilaniem kabiny 2 razy przez to ze radio bylo kiepsko zamontowane przez serwis i radio ruszajac sie przecieralo kable, a raz wypadla jedna kostka, jakis przekaznik czy cos, radze zdjac dach i samemu poszukac przyczyny jakis przetarty, zsuniety luzny kabelek, to sie zdarza nalezy tez sprawdzic gdzie dochodzi napiecie a gdzie nie, wystarczy do tego zarowka 12V z 2 kabelkami, moze wlacznik nawiewu tez sie rypnal, trzeba sprawdzic dokad dochodzi prad a dokad nie, zadna filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrjako    4

pod dachem są przekaźniki dwa z lewej i jeden z prawej i mogą nie łączyć. zacznij od sprawdzenia czy masz prąd na bezpiecznikach i idź za nim aż do dachu do przekaźników. poszukaj na forum bo byłu uz takie co najmniej dwa tematy. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hipo453    0

witam jaka była przyczyna że nie działał nawiew bo u mnie ta sama sytuacja jest tylko najpierw przewody od pompy i bloku muszę  najpierw po podłączać czy to wina jest włącznika ? pozdrawiam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3253

Myślisz że po przeszło pięciu latach kolega osiągalny i odpisze ? Szukaj . Sprawdzałeś cokolwiek ? Weź jakiś miernik , czy nawet żaróweczkę z dwoma kabelkami i sprawdzaj dokąd prąd dociera .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

najedz na swoja nazwe kursorem,wtedy wyswietli sie ramka z twoimi danymi i mn, tym kiedy byles ostatnio aktywny na forum-akurat obydwu kolegow jest obecnych na forum. 

u mnie brak nawiewow sopwodowany by awaria tych stycznikow z boku wentylatorow zrobilem obejscie i chodzily.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kitowiak
      Witam, otóż mam problem w zetorze 5211 z halogenami, a głównie z jednym (od strony komina). po włączeniu jeden świeci, a drugi już nie, probówka sprawdzałem prąd dochodzi, masa jest, na kilku żarówkach sprawdzałem i problem się powtarza, styki są w porządku w kostce sprawdzałem na 'krótko' wiec teraz pytanie co może być przyczyną nie święcenia jednego halogenu skoro przepływa przez niego prąd ? Wina cewki w przekaźniki ? prąd w tej lampie jest mniejszy. Proszę o jakieś rady :)
    • Przez KIbul
      Witam . Mam pytanie jaki byście zakupili akumulator do zetora 7245 . Wiem że seryjny jest 140 ah . A wy jaki macie lub byście polecili?
    • Przez pawelek116a
      Witam!
      Chciałbym założyć w swoim zetorze 7011, Lampy robocze na dach, dwie z przodu i jedna z tyłu. Pytanie moje polega na tym czy przy tej mocy nie było by zbyt duże obciążenie dla akumulatora. Nie chciałbym go rozwalić. Jeszcze jedno pytanie czy mógłby ktoś podpowiedzieć z kąd wziąć zasilanie i jak podłączyć bezpieczniki itp.
      Tutaj daje linki do tych lamp:
      Ta z tyłu:
      http://allegro.pl/panel-led-lampa-halogen-126w-42x3w-12-24v-cree-i5921450319.html
      A te z przodu:
      http://allegro.pl/panel-led-lampa-robocza-halogen-72w-7200lm-hit-i6080540239.html
       
       
       zeto
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez minor15
      Czesc. Jezdze zetorem 3320 i nie moge czegos zkumac. otoz jak czasem robie w nocy i chce sobie dobrze oswietlic to musze szukac kompromisu otoz. Chce miec wlaczaone swiatla drogowe, reflektory na dachu i jeszcze z tylu jedno swiatlo robocze. A nie wlacze swiatel na dachu jak mam wlaczone swiatla drogowe i wogole tego nei kumam ;/ to tak ma byc czy moze to jest jakas specjalna kolejnosc wlaczania swiatel ??
×