Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
karolidzko15

problem z renault ares 550RX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam.mam problem gdy odkrecam korek w zbiorniczku chlodniczym to wyrzuca plyn.wiem ze tam tworzy sie cisnienie ale nie mozliwe ze takie duze.czy jak plyn pojdzie do oleju to olej moze byc czarny?bo przez 3 miesiace ubylo mi 2 litry plynu a nigdzie nie cieknie czy to jes normalne?prosze o odp.pomozcie

Edytowano przez karolidzko15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Jeśli tak się dzieje to wróży to wysadzoną uszczelką z pod głowicy. Dodatkowo mówisz że ubyło płynu co dodatkowo potwierdza tą możliwość. A czy nie przybyło Ci kolego oleju?

Edytowano przez corrado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak się dzieje to wróży to wysadzoną uszczelką z pod głowicy. Dodatkowo mówisz że ubyło płynu co dodatkowo potwierdza tą możliwość. A czy nie przybyło Ci kolego oleju?

oleju bardzo nie bo caly czas jest ten sam stan.ja cos slyszalem ze to moze byc nie koniecznie wina uszczelki ze w tych statkach jest duzo mozliwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

turas20    6

U mnie w Zetorze tak było że woda ubywała.Ciśnienie się tworzyło i wyrzucało wodę tymi rurkami przy korku.Wymieniłem korek od chłodnicy i teraz jest wszystko dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Ciśnienie może się wytwarzać lecz po odkręceniu korka powinno zniknąć. Z tego co mówisz rozumiem że to ciśnienie jest stałe i płyn jest wyrzucany tak więc moim zdaniem uszczelka poszła przez co kompresja idzie do płynu i jest ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie może się wytwarzać lecz po odkręceniu korka powinno zniknąć. Z tego co mówisz rozumiem że to ciśnienie jest stałe i płyn jest wyrzucany tak więc moim zdaniem uszczelka poszła przez co kompresja idzie do płynu i jest ciśnienie.

a ty masz taki ciagnik bo on nad chlodnica ma zbiornik wyrownawczy i tam sa dwa korki i jednym wyrzuca strasznie a drugim nie i jak ktos ma taki ciagnik to pewnie wie jak to jest z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Weź na węch to co wydobywa się ze zbiorniczka, jeśli nie czuć spalin, to raczej nie masz przedmuchu. Który korek odkręcasz, od zbiorniczka, czy od chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź na węch to co wydobywa się ze zbiorniczka, jeśli nie czuć spalin, to raczej nie masz przedmuchu. Który korek odkręcasz, od zbiorniczka, czy od chłodnicy?

w zbiorniczku sa dwa jeden jest normalny i tym wyrzuca a drugi z odpowietrzajacy i tym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam2211    1

U mnie było to samo robiło się ciśnienie w układzie chłodzenia po wyciągnięciu termostatów poprawiło się więc je wymieniłem .Sprawdzałem testerem na CO 2 nie było spalin w płynie chłodniczym jednak po kilkunastu miesiącach zaczeło mi wyganiać płyn z większym ciśnieniem i to już była uszczelka pod głowicą.Podejżewam że mógł być minimalny przedmuch na początku tej historii,koszt samej uszczelki ok. 90zł+olej i filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo robiło się ciśnienie w układzie chłodzenia po wyciągnięciu termostatów poprawiło się więc je wymieniłem .Sprawdzałem testerem na CO 2 nie było spalin w płynie chłodniczym jednak po kilkunastu miesiącach zaczeło mi wyganiać płyn z większym ciśnieniem i to już była uszczelka pod głowicą.Podejżewam że mógł być minimalny przedmuch na początku tej historii,koszt samej uszczelki ok. 90zł+olej i filtr

witam.a ty masz taki sam ciagnik.a bylo widac na poczatku ze to uszczelka poszla.bo ja slyszalem ze jak pojdzie uszczelka to czojnik da znac bedzie sie swiecic w srodku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam2211    1

witam.a ty masz taki sam ciagnik.a bylo widac na poczatku ze to uszczelka poszla.bo ja slyszalem ze jak pojdzie uszczelka to czojnik da znac bedzie sie swiecic w srodku.

Dokładnie taki sam ,o żadnym takim czujniku nie słyszałem ani przy silniku nie widziałem po prostu wygoniło mi płyn ze zbiornika tak jakby się zagotował choć temperatura była ok.W czasie pracy silnika płyn było widać e zbiorniczku jednak po zgaszeniu był pusty,zmienił się kolor oleju chociaż jeszcze nie zwiększył się stan i to było pewne że to uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×