Skocz do zawartości

John Deere 1188


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Chcialbym sie dowiedziec jak w temacie do ilu mth oplaca sie kupic ten model?A po ilu mth oprucz czesci eksploatacyjnych jak pasy lozyska zaczynaja siadac przekladnie hydrostat i tak dalej silnik mysle ze w tym modelu to prawie dozywotnie bo te 10000tys mth powinien wytrzymac.Oraz jaki heder bedzie najlepszy do wydajnosci 8t w gore pszenic i 4t w gore rzepaku oraz jaka wydajnosc osiaga na godzine z tym hederem. Oraz ilu tonowy ma zbiornik

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Heniekii
Opublikowano

co sie dzieje koledzy tylu uzytkownikow jest tego modelu a nikt nic nie pisze jakby nikt nic nie wiedzial a moze chodza wam bezawaryjnie?Posiadam rekorda na 120 h to zamaly kombajn chodz w tym roku tylko raz musialem zjechac z pola boli mnie najbardziej to ze czesc byla wymieniana ale tak to jest jak robia cos prywaciarze na starym zdezelowanym sprzecie a do johna jaka jokosc czesci bez zastrzezen?

Opublikowano

ludzie co sie z wami dzieje 116 osob odwiedzilo ten temat a nikt nic nie pisze nawet bez sensu co sie czesto zdaza,czyzby wszyscy uzytkownicy tego kombajnu wijechali juz na cmentazrze?piszcie cos wkoncu pomto jest forum !

Opublikowano

Z napędem hydrostatycznym i silnikiem możesz być spokojny, dla 1188 4 tys godzin to żaden wyczyn o ile pilnowany i nie przegrzany. Znam maszynę 2266 która ma obecnie 7 tys godzin i ww problemów nigdy nie było. Oryginał to jakość, zdarza się, że wymieniana część przeszła modernizację aby zwiększyć jej żywotność, rzecz jasna nigdy nie było przypadku żeby konieczne były jakieś przeróbki części zamiennych aby pasowały jak to jest częściami rzemiosła do ursusa lub bizona.

Opublikowano

ale ty jestes uzytkownikiem 11 czy 22?a ma jakies slabe strony ta 11 bo jak czytalem forum to ten walek od podsiewacza jest niby jego pieta ahilesowa ale nikt jasno nie pisal jak juz to co ile mu pada ten walek

Opublikowano

kolego nie nerwowo.

twoje pytania sa troche nie bardzo bo każda maszyna bedzie tak chodził i pracowała jak o nią właściciel zadba, nie jest pwiedziane ze wytrzyma ileś tam godzin, widziałem nawet maszyny które po 2000 godzin wyglądały jak wraki.

Co do wad to głównie ten wałek ale nie jst powiedziane że w każdyn 1188 on pęka, mam 2 i w jednym sie zdarzało w następnym znowu z głównych takich elementów jeszcze nic nie było od nowosci robione.

wszystko to zależy jak bedziesz dbał, co kupisz i jakie czesci kładł. i jak przeprowadzał naprway bo ttaj jest ważne zachowanie pewnych informacji zawarych np w instrukcji.

życze powodzenia i pozdrawiam.

Opublikowano

kolego nie nerwowo.

twoje pytania sa troche nie bardzo bo każda maszyna bedzie tak chodził i pracowała jak o nią właściciel zadba, nie jest pwiedziane ze wytrzyma ileś tam godzin, widziałem nawet maszyny które po 2000 godzin wyglądały jak wraki.

Co do wad to głównie ten wałek ale nie jst powiedziane że w każdyn 1188 on pęka, mam 2 i w jednym sie zdarzało w następnym znowu z głównych takich elementów jeszcze nic nie było od nowosci robione.

wszystko to zależy jak bedziesz dbał, co kupisz i jakie czesci kładł. i jak przeprowadzał naprway bo ttaj jest ważne zachowanie pewnych informacji zawarych np w instrukcji.

życze powodzenia i pozdrawiam.

 

a ile mth maja twoje kombajny?nie ma problemu z rzepakiem?bo kolega kupil 1550 i chcial mucic rzepak nierandapowany akurat pogoda mu sprzyjala i wysech tylko lodygi byly zielone i nie mogl go mucic bo mu stawal na koncach wytrzasaczy i musial czekac a u sasiada mucil zrandapowany i tylko jak rosa naszla to tez zaczol mu sie zapychac i jest z tego powodu bardzo niezadowolony bo ma suszarnie a mucic nie moze

 

pozdro

Opublikowano

Mój 1188 na 4200 godzin silnik ok zużycie oleju ok 2l/100godzin pracy. Wałek podsiewacza pęka jak nie wymienisz na czas gómowych tulejek, dostaje na nich luz i pęka. U mnie tak było. Teraz mam wałem z twardszego wałka zrobiony przez ślusarza i 3 sezony idzie. Hydro bez zastrzeżeń tylko uszczelniacz pomiedzy skrzynią a hydro silnikiem pewnie podjechany bo ubyło mi kilka litrów oleju z hydro a w skrzyni przybyło. Łożyska standartowo co 400 godzin wymieniam. Na bębnie i odrzutniku jeszcze orginalne ale smarowałem je. Ja w rzepaju jadę 3-4 dni w sezonie. Zazwyczaj nie randapowany bęben buczy jak wściekły ale idzie do północy jechać. Najczęściej to nawina mi się na tym wale nad wytrząsaczami mimo odkręconych drutów. Myślałem żeby go wywalić ale nie będę wtedy miał oczyszczacza chłodnicy klimy. Generalnie ok.

Opublikowano

witam, mam pytanie kupiłem niedawno jd 1188 z 90 roku ale biegi zwykła skrzynia mam nie hydrostati chciałem sie zapytać na dżojsiku są trzy przyciski jeden jest od podnoszenia i opuszczania hederu a te dwa pozostałe przyciski do czego są według mnie do pokazywania na zegarze obrotow bebna,prędkosci jazdy,i wentylatora tak?????? rozumiesz mnie czy mam zrobić fotke????bo u mnie zegar nie pokazuje prędkości obrotow bebna ani szybkości jazdy ani wentylatora musze naprawić może coś w tym robileś i cos wiesz na ten temat gdzie mam szukac przyczyny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v