Skocz do zawartości
misiu724

Włączone światla = gorąca stacyjka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
misiu724    0

a bo ja to wiem :) trzeba by sprawdzać a może być wina styków na stacyjce bo nigdy jej nie wyjmowałem może są ośniedziałe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian2011    111

kiedyś też miałem ten problem w 60 tce po tych ok 10 latach ,wtedy sporo jezdziłem z dwoma przyczepami i instalację sprawdzałem po kolei ,wymiana stacyjki i po problemie bo nie ma przekazników i cały prąd idzie w 60 przez stacyjkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam753    25

może być i tak wymień stacyjkę albo ją wyjmij i rozkręć i zobacz jaka jest w środku może jest zaśniedziała tak jak mówisz a nowa chyba nie jest taka droga

 

a jaki to ciągnik bo nie pisałeś?

Edytowano przez Adam753

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Stacyjka do wymiany. Jeśli jest gorąca tzn. że styki są jeszcze bardziej gorące, utraciły sprężystość, coś się wypaliło... U siebie nie wymieniałem stacyjki tylko światła "puściłem" przez osobny wyłącznik (ze skody). Stacyjka przestała się grzać ale i tak czeka ją wymiana bo czasami nie łączy i zapala się kontrolka ładowania. Ogólnie to elektryka jest słabą stroną zetorów. Marzy mi się przerobić wszystko na przekaźniki ale czasu trochę brakuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu724    0

no muszę sprawdzić bo już dawno nie bylem tutaj na forum to co napisaliście a jeśli chodzi o model zetora (jeśli to ma jakieś znaczenie) to 7245 plus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×