Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, kupiłem sobie tawotnice i jak wciskam wąż w klamitke w moim c-330 to zamiast wchodzić do środka odrazu wypycha bokiem koło węrza. Nic nie wchodzi do środka, klamitki nie są zatkane bo założyłem wszystkie nowe ;)

 

PS.

 

Nigdy wcześniej nie miałem doczynienia z tawotnicom i proszę o radę :)

Opublikowano (edytowane)

Jak kupił tanią to końcówka jest kiepska i nie zaciska się tak jak trzeba na kalamitce. Wtedy lepiej sztywne założyć jak ma. Poza tym nie wiadomo kiedy to było smarowane ostatnio. Odkręć kalamitke i zobacz czy ze starego smaru i kurzu nie zrobił się kit.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

W końcówce jest tłoczek z otworem, to on zapewnia szczelność. Smar napiera na niego dociskając go do kalamitki i równocześnie zaciskając łapki. Wina będzie raczej w samej końcówce, jakiś bubel albo sposobie użytkowania. Ale drogie to nie jest może sprubować.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może masz kalamitki starego typu albo krzywo trzymasz końcówkę na kalamitce

Opublikowano

Bez obrazy ale to dziwne by było żeby taką towotnicą smarowały dwie osoby. To wtedy lepiej rurke zakręcic i idzie docisnąć. W 30-ce jedynie do hamulcy i osi jest kiepski dostęp ale tragedi nie ma.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Drodzy koledzy :D

proste

Jedna osoba pompuje B)

druga trzyma końcówke B)

 

 

No to nie tylko przy smarowaniu :lol: ale poważnie co to za towotnica jak trzeba dwóch ludzi? :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A Witam, Witam, szczerze mówiąc to wolę takie tematy bo przynajmniej widać że ktoś ma problem i szuka porady, niż jakiś bezsensowny temat np. jaki ciągnik czy kombajn na 200czy 500 ha :D

Opublikowano (edytowane)

te drugie, już rozwiązałem problem, znalazłem starą 3 szczękową końcówkę i jak wymieniłem zaskakuje i pcha aż miło po prostu ta nowa końcówka jakaś wadliwa nie zaskakuje i wszystko bokiem idzie.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Jak już kupujecie chińszczyzne to kupujcie z wyższej półki-yato,honiton.

Bo reszta to wyrzucanie forsy w błoto.

Ciekawi mnie kiedy będzie temat-jak napompować koło albo czy olej jest potrzebny w silniku?

Boże słyszysz i nie grzmisz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:
       
      2:
       
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :


      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
       

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v