Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.

Opublikowano

Paaaanie kolego, moja odpowiedź jest oczywista, czyli proste, że pompa wodna nie ma nic do tego, u nas taka sytuacja miała miejsce-albo wygoniłeś uszczelkę pod głowicą albo puściły Ci korki które są w bloku, dwie typowe dla tych silników usterki, które niestety ale sie zdarzają;)

Opublikowano

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

Opublikowano

A jak to te korki w bloku to nie orientuje się ktoś jakie przybliżone koszta naprawy ?? Uszczelka to na 100% nie jest bo już głowica została zdjęta i uszczelka była ok.

Opublikowano

a gdzie te korki w bloku są zlokalizowane ?? Przed chwilą zalałem blok prze kanały wodne wodą i woda wylewa się przez korek spustu oleju, co to może być ??

Opublikowano

Witam jeżeli poszedł ci ten korek co wygląda jak kapsel to niestety nie obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika gdyż jest on zlokalizowany zaraz od strony kabiny w bloku i go innym sposobem nie wymienisz koszt tej zabawy jest śmieszny coś około 5 zł płaciłem dwa lata temu bardzo długo z ojcem szukaliśmy tej przyczyny. Przy okazji możesz sobie wymienić tarcze na sprzęgle jak już to będziesz robił.

Pozdro.

Opublikowano

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

[/quZrob tak jak pisze kolega odkrec pompe wody i zobacz czy ci dziury nie wyzarło

Opublikowano

Bardzo możliwe że przeżarło dziurę w deklu. U mnie jak ojciec kiedyś jeżdził na wodzie też zrobiły się porządne wżery, ale jeszcze nie na wylot to założyłem grubą uszczelę i trzyma.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie zauważył żeby coś się działo z tymi co są na boku to zostaje już tylko jeden chyba że nalezy do ludzi co tylko wleją paliwo i jada w pole i nie zwraca uwagi na ciągnik. A o tarczach mówiłem w sensie że jakby już były lekko zużyte ale jeszcze by sie nadawały do jezdzenia to lepiej je wymienić chyba teraz przy okazji jak już jest ciągnik rozebrany niż po roku lub może dwa nie wiem jaki tam jest przebieg w tym ciągniku znowu go rozbierać i ciągnik stoi te wda dni w garażu.

Pozdro.

 

 

A po drugie specu to na bank jest to tylko ten możliwy bo przecież gdyby rdza załatwiła te

korki co są z boku to jakby ci woda szła do miski ??? raczej lało by się na ciągnik co?? A wiec zostaje tylko jeden kapsel..

Edytowane przez adamjd6100
Opublikowano

U mnie przyczyną dostania się wody do oleju były pęknięcia komór w głowicy, głowica niby po regeneracji, ale dopiero wymiana na nową rozwiązała problem, więc jeśli wymiana korków nie pomoże, sprawdź głowicę ;)

Opublikowano

@kris14 jeżeli głowice albo uszczelke naruszy to niestety ale płyn od razu do oleju idzie, a co do adama-specem nie jestem i za niego sie nie uważam ale takich rad ja Twoje to ze świecą szukać;] Pozdrawiam;]

Opublikowano

Wmienilem uszczelke pod glowico i glowice po regeneraci wsadzilem iteraz dziwny odglos z filtra powietrza slychac w mf 255 czy ktos wie jaka jest wada prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Przyczyna zlokalizowana, woda a raczej płyn chłodniczy dostał się do oleju poprzez skorodowaną przegrodę pomiędzy pompom wody a silnikiem.

Teraz mam problem z zalaniem chłodnicy płynem, o ile dobrze pamiętam wchodzi tam około 10 l a mi się udało wlać 5 i to jeszcze z trudem bo musiałem co chwilę ciągnik zapalać żeby trochę pociągło tego płynu, czy to tak mam dolewać co chwilę tego płynu czy może jest jakiś sposób na odpowietrzanie układu chłodzenia ??

Edytowane przez Wajcha17
Opublikowano

Witam panowie podepne się do tematu, też mam problem z wodą w oleju w mf 3095 głowica była sprawdzana uszczelka nowa i dalej to samo na zimnym silniku nie było widać wody w oleju ale jak się rozgrzal woda poszła do oleju. Ktoś pomoże? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v