Skocz do zawartości
Wajcha17

MF 255 woda w oleju, pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
Wajcha17    0

Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Paaaanie kolego, moja odpowiedź jest oczywista, czyli proste, że pompa wodna nie ma nic do tego, u nas taka sytuacja miała miejsce-albo wygoniłeś uszczelkę pod głowicą albo puściły Ci korki które są w bloku, dwie typowe dla tych silników usterki, które niestety ale sie zdarzają;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michal797    0

U mnie kiedyś też tak było to pękła tuleja i nie obyło się bez generalki ale to jest jedna chyba najgorsza z możliwości która u ciebie się stać nie musiała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

A jak to te korki w bloku to nie orientuje się ktoś jakie przybliżone koszta naprawy ?? Uszczelka to na 100% nie jest bo już głowica została zdjęta i uszczelka była ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Ale teraz uszczelkę musisz i tak wymienić, kosztów Ci nie podam bo jakiś czas temu to było i wtedy właśnie od razu silnik robiliśmy, bo po ośmiu tysiącach mtg remont był wymagany;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

a gdzie te korki w bloku są zlokalizowane ?? Przed chwilą zalałem blok prze kanały wodne wodą i woda wylewa się przez korek spustu oleju, co to może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

A tego Ci już nie powiem bo ja sie z tym nie bawiłem, ale db mechanik a nie jakiś znachor zlokalizuje Ci to po tym co Ci powiedziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Witam jeżeli poszedł ci ten korek co wygląda jak kapsel to niestety nie obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika gdyż jest on zlokalizowany zaraz od strony kabiny w bloku i go innym sposobem nie wymienisz koszt tej zabawy jest śmieszny coś około 5 zł płaciłem dwa lata temu bardzo długo z ojcem szukaliśmy tej przyczyny. Przy okazji możesz sobie wymienić tarcze na sprzęgle jak już to będziesz robił.

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Po pierwsze, to nie trzeba go rozpoławiać, po dwa, skąd wiesz że tarcze w nim są do wymiany? Po co sobie koszty naganiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    7

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

[/quZrob tak jak pisze kolega odkrec pompe wody i zobacz czy ci dziury nie wyzarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Bardzo możliwe że przeżarło dziurę w deklu. U mnie jak ojciec kiedyś jeżdził na wodzie też zrobiły się porządne wżery, ale jeszcze nie na wylot to założyłem grubą uszczelę i trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Jeśli nie zauważył żeby coś się działo z tymi co są na boku to zostaje już tylko jeden chyba że nalezy do ludzi co tylko wleją paliwo i jada w pole i nie zwraca uwagi na ciągnik. A o tarczach mówiłem w sensie że jakby już były lekko zużyte ale jeszcze by sie nadawały do jezdzenia to lepiej je wymienić chyba teraz przy okazji jak już jest ciągnik rozebrany niż po roku lub może dwa nie wiem jaki tam jest przebieg w tym ciągniku znowu go rozbierać i ciągnik stoi te wda dni w garażu.

Pozdro.

 

 

A po drugie specu to na bank jest to tylko ten możliwy bo przecież gdyby rdza załatwiła te

korki co są z boku to jakby ci woda szła do miski ??? raczej lało by się na ciągnik co?? A wiec zostaje tylko jeden kapsel..

Edytowano przez adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

U mnie przyczyną dostania się wody do oleju były pęknięcia komór w głowicy, głowica niby po regeneracji, ale dopiero wymiana na nową rozwiązała problem, więc jeśli wymiana korków nie pomoże, sprawdź głowicę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

@kris14 jeżeli głowice albo uszczelke naruszy to niestety ale płyn od razu do oleju idzie, a co do adama-specem nie jestem i za niego sie nie uważam ale takich rad ja Twoje to ze świecą szukać;] Pozdrawiam;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiceroj    0

Wmienilem uszczelke pod glowico i glowice po regeneraci wsadzilem iteraz dziwny odglos z filtra powietrza slychac w mf 255 czy ktos wie jaka jest wada prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Mooże to czas już go wyczyścić;) albo wymienić wkład xP a tak poważnie to nie wiem, przedmuch jakiś może mieć, stąd to wynika, jak z mocą, z paleniem, jakieś objawy dziwne ma jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

Przyczyna zlokalizowana, woda a raczej płyn chłodniczy dostał się do oleju poprzez skorodowaną przegrodę pomiędzy pompom wody a silnikiem.

Teraz mam problem z zalaniem chłodnicy płynem, o ile dobrze pamiętam wchodzi tam około 10 l a mi się udało wlać 5 i to jeszcze z trudem bo musiałem co chwilę ciągnik zapalać żeby trochę pociągło tego płynu, czy to tak mam dolewać co chwilę tego płynu czy może jest jakiś sposób na odpowietrzanie układu chłodzenia ??

Edytowano przez Wajcha17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×