Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bugi

Car audio

Polecane posty

bugi    0

Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, więc postanowiłem napisać.

Co mi będzie potrzebne żeby samochód grał porządnie? Jaka kwota będzie potrzebna? Ile głośników i przede wszystkim jakich?

Pochawlcie się też tym co posiadacie w swoich samochodach ;)

Ja obecnie jestem zielony w tym temacie a w przyszłości przydało by się coś zmajstrować :P

Mam też pytanie, na co zwracać największą uwagę kupując głośnik do auta? Moc maksymalną, moc nominalną, pasmo przenoszenia, Efektywność czy Impedancja? Mógłby mi ktoś rozjaśnić co za co odpowiada i czego ma być najwięcej żeby głośno i porządnie grało?

jaro    163

Czy głośno =porządnie ?No to ja popłynę pod prąd (w myśl znanego kawału :D )-dla mnie te wszystkie "tuby" etc. to jedna wielka głupota nie wiem dlaczego ale ludzie uwielbiają bas od którego przysiada tył samochodu że o słuchu nie wspomnę.Z drugiej strony rozumiem jednak troszkę fanów "nowoczesnej " muzyki-faktycznie aby owego chłamu słuchać trzeba sobie najpierw ów słuch przytępić .Zauważyłem tez dziwną zależność-im auto słabsze,słabiej wygłuszone tym tuba wieksza :D -kompleksy ?

wierzba1272    8

Co do ceny...To ile przeznaczysz na ten cel, tyle będzie kosztowało, a uwierz na car audio można wydać naprawdę dużo. Najlepiej napisz jaką mniej więcej kwotę chcesz na to przeznaczyć. Co do grania jak pisze @jaro nie trzeba montować od razu masy głośników i tub basowych. Napisz dokładnie jaki efekt chcesz uzyskać: czy ma to być tylko głośne granie, czy chodzi także o jakość dźwięku.

bugi    0

Najlepiej jak by połączyć jedno z drugim :P czyli głośność z jakością. A kasa? hmm więcej jak 1000zł bym raczej nie chciał wydawać.

Narazie chcę się zorientować co i jak o montowaniu może pomyśli się za jakiś czas ;)

Edytowano przez bugi

wierzba1272    8