Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Polecam gorąco ten kombajn. Będę jeździł takim drugi sezon a po pierwszym jestem bardzo mile zaskoczony.

Pulsy to:

-kabina z półokrągłą szybą która nie zasłania hederu

-wysoki komfort-klima,oświetlenie,hamulce

-niezawodność

-duży zbiornik

-wygodne zapinanie sieczkarni

-silnik nie ma sobie równych

-wiele rozwiązań ułatwiających obsługę np. opuszczanie klepiska za pomocą dźwigni takiej jak od hamulca ręcznego a nie za pomocą kolby

-wysoka trwałość

Minusy

-cena część-które są pierwszorzędnej jakości więc to chyba plus

Opublikowano (edytowane)

Witam

Te kombajny są trwałe ale jest kilka defektów.

Urywa się siłownik od mocowania - rura wysypu

Gumy które podtrzymują cały kosz sitowy i podsiewacz i na tym chodzi to wszystko trzeba wymieniać co sezon inaczej może pęknąć Ci drążek od mocowania podsiewacza. Chodzi głownie o te gumy które mają najcięzej, czyli te na środku.

Zepsuł mi się od tak włącznik załączający wszystkie kontrolki awaryjności i w tym sieczkarnie która jest synchronizowana z tym i załączana na elektromagnes, ale myśle, że to może być pojedynczy przypadek.

Kombajn jest bardzo prosty w naprawie. Świetnie pomyślane jest mocowania łożysk i to bardzo ułatwia wymianę.

Ogólnie kombajn jest bardzo dobry ale mimo wszystko ciągnie mnie do claas'a:) Jestem ciekaw jak claas radzi sobie na polu, jego konmstrukcje awaryjność. Tak to jest, że gdy sam nie sprawdzisz sie nie dowiesz:)

Pozdrawiam

 

PS.

Przy silniku 150KM + turbo na godzine pali około 17litrów nie sprawdziłem dokładnie ale przypuszczalnie. Hektar zależy jakie zboże ale myślę ze 45, 50 min średnio zrobi.

Edytowane przez majs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v