Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jamakazi

kompresor ze sprężarki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jamakazi    0

Witam

mam ferdka 255 i mam pytanko.

czy jeżeli skierowałbym przewód od sprężarki do kolektora a ten pobierający gdzieś indziej koło filtra i założył bym jakiś zaworek w kolektorze aby powietrze dostarczane przez sprężarkę nie uciekało przez filtr to czy sprężarka spełniała by rolę kompresora?

czy to by zdało egzamin?

 

jeśli by trzeba było to mógłbym założyć że tak powiem intercooler

 

PS. nie używam instalacji pneumatycznej a sprężarki używam tylko do pompowania powietrza do kół

Edytowano przez jamakazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Witam!

Nie bardzo wiem co autor ma na myśli.

Kompresor to sprężarka połączona ze zbiornikiem powietrza i służy do zasilania instalacji powietrznej. Na przykład do malowania pistoletem.

Intercooler to chłodnica powietrza zasysanego przez silnik (zimne powietrze ma więcej cząsteczek i lepiej wypełnia cylindry)

Jeśli Ci chodzi o zrobienie turbodoładowania z istniejącej sprężarki, to zapomnij o tym - ma za mały wydatek.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

pewnie koledze chodzilo o doladaowanie silnika, z tego kompresora napewno tego nie zrobisz, kompresor z vw G60 bedzie lepiej pasowac jakbys chial takie cos robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

Zamiast sprężarki załóż sobie w to miejsce silnik 2600cm3 V6 od np Audi100 przerób wałek rozrządu żeby z silnika zrobić sprężarkę załóż dobry pasek klinowy a lepiej potrójny dodatkowy filtr powietrza intercooler dobre przewody i będziesz miał rakietę heheehehe fantasta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

dziękuję za odpowiedzi

pomyślę nad tym kompresorem od vw

 

PS. Nie wiecie czy dostanę jakiś kompresor za te 100-200 zł

czy lepiej sobie głowy nie zawracać?

Edytowano przez jamakazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

Witam ponownie

czy znacie może dostępność części do mf260?

czy jeżeli zamontowałbym do swojego 255 turbinę z 260 to nie rozwaliło by mi to silnika?

nie popękałyby mi korbowody albo wał?

 

zdaję sobie sprawę z tego że trzeba zmienić kolektor wylotowy, wlew oleju, doprowadzenie powietrza z filtra i ewentualnie kolektor dolotowy

 

jeżeli jeszcze coś to proszę napisać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez aduś21
      Witam wszystkich. Mam takie zapytanie co do pompy wody w mf699 a mianowicie wykryłem luzy na wiatraku na pompie wody i nie wiem czy to mogły pojsc jakies łozyska w pompie??? bo jak na razie to nie ma żadnego rozszczelnienia żeby ubywało płynu. Prosze o jakies sensowne podpowiedzi
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez Bocian1520
      Witam. Mam problem z MF 399 bardzo grzeje mi sie olej hydrauliczny. Sprawdzane były juz hamulce skrzynia most i chyba wina lezy w pompie lub jakimś zaworze dławiącym .... Moze miał ktos podobny problem??? Pozdrawniam 
    • Przez Cypis320
      Problem z pompką podnośnika słabo podnosi a gdy olej się rozgrzeje to na wolnych obrotach opuszcza pompa czy rozdzielacz?
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.