Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jamakazi

kompresor ze sprężarki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jamakazi    0

Witam

mam ferdka 255 i mam pytanko.

czy jeżeli skierowałbym przewód od sprężarki do kolektora a ten pobierający gdzieś indziej koło filtra i założył bym jakiś zaworek w kolektorze aby powietrze dostarczane przez sprężarkę nie uciekało przez filtr to czy sprężarka spełniała by rolę kompresora?

czy to by zdało egzamin?

 

jeśli by trzeba było to mógłbym założyć że tak powiem intercooler

 

PS. nie używam instalacji pneumatycznej a sprężarki używam tylko do pompowania powietrza do kół

Edytowano przez jamakazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Witam!

Nie bardzo wiem co autor ma na myśli.

Kompresor to sprężarka połączona ze zbiornikiem powietrza i służy do zasilania instalacji powietrznej. Na przykład do malowania pistoletem.

Intercooler to chłodnica powietrza zasysanego przez silnik (zimne powietrze ma więcej cząsteczek i lepiej wypełnia cylindry)

Jeśli Ci chodzi o zrobienie turbodoładowania z istniejącej sprężarki, to zapomnij o tym - ma za mały wydatek.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

pewnie koledze chodzilo o doladaowanie silnika, z tego kompresora napewno tego nie zrobisz, kompresor z vw G60 bedzie lepiej pasowac jakbys chial takie cos robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    32

Zamiast sprężarki załóż sobie w to miejsce silnik 2600cm3 V6 od np Audi100 przerób wałek rozrządu żeby z silnika zrobić sprężarkę załóż dobry pasek klinowy a lepiej potrójny dodatkowy filtr powietrza intercooler dobre przewody i będziesz miał rakietę heheehehe fantasta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

Nie da rady,musi być sprężarka o dużej wydajności a małym ciśnieniu,ta od instalacji działa na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

dziękuję za odpowiedzi

pomyślę nad tym kompresorem od vw

 

PS. Nie wiecie czy dostanę jakiś kompresor za te 100-200 zł

czy lepiej sobie głowy nie zawracać?

Edytowano przez jamakazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

Witam ponownie

czy znacie może dostępność części do mf260?

czy jeżeli zamontowałbym do swojego 255 turbinę z 260 to nie rozwaliło by mi to silnika?

nie popękałyby mi korbowody albo wał?

 

zdaję sobie sprawę z tego że trzeba zmienić kolektor wylotowy, wlew oleju, doprowadzenie powietrza z filtra i ewentualnie kolektor dolotowy

 

jeżeli jeszcze coś to proszę napisać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×