Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Janis89

pompa MF 135 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
Janis89    1

Witam ..!

Panowie mam dwa pytania ..

Pierwsze to gdzie dokładnie znajduje się pompa podnośnika ( hydrauliczna ) w MF 135 i 255 ?

I drugie ... Co mogło się stać , bo jak jest zimny to na początku podnosi nawet dobrze chociaż nie jest to to samo co było wcześniej , a jak się rozgrzeje to podniesienie beli na turze jest kwestią 10 minut na wyższych obrotach ?

Proszę o pomoc ..!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mf255    0

Pompa jest pod podnośnikiem na samym dole.

 

A jeśli chodzi o podnoszenie to najpierw trzeba sprawdzić olej i filtr (Też jest pod spodem, żeby go wyjąć musisz wejść pod ciągnik, tam jest taka blaszka na trzech śrubach od spodu skrzyni, jak ją odkręcisz to spuścisz przez nią olej i będziesz widział filtr, odkręcasz chyba jedną śrubę i wyjmujesz go, jest metalowy i można go wymyć w ropie).


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    6

Kolego piszesz że jak olej zimny to podnosi w miarę dobrze a jak ciepły to jest już gorzej, dzieję się tak dlatego że olej zimny jest gęściejszy a co za tym idzie nie ucieka tak szybko miedzy tłokiem a tłoczyskiem i dlatego lepiej podnosi , ja bym obstawiał pompę bo też tak miałem w mf 255 albo jeszcze możesz sprawdzić pierścienie w cylindrze tym pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janis89    1

Dziękuję wszystkim za pomoc ..

Naprawa przebiegła szybko i pomyślnie , a jak się okazało wadą był filter .

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eedzio    0

Kolego piszesz że jak olej zimny to podnosi w miarę dobrze a jak ciepły to jest już gorzej, dzieję się tak dlatego że olej zimny jest gęściejszy a co za tym idzie nie ucieka tak szybko miedzy tłokiem a tłoczyskiem i dlatego lepiej podnosi , ja bym obstawiał pompę bo też tak miałem w mf 255 albo jeszcze możesz sprawdzić pierścienie w cylindrze tym pod siedzeniem.

 

witam te pompy w mf 255 i tak są mocne wytrzymują ok 30 lat ale z czasem następuje ich zużycie jak jest zimny olej to w miare podnosi u mnie też tak było kupiłem nową za 1300 zł i po roku szlak ją trafił to jest chinszczyzna i ostrzegam wszystkich jak kupowałem to zachęcali i mówili że to niemieckiej firmy pompa , orginalna naniemiecka pompa kosztuje ok 2600 tys zł ale swoją starą dałem pompę do regeneracji i jest ok , dali mi 2 lata gwarancji więcej niż na nową , i koszt niewielki regeneracji . Jeśli by ktoś chciał to podaje numer do firmy MARON tel 788.516.111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez PuZ
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem Ursus 2812 - jest to odpowiednik MF 235 - urwało mi tuleje WOM i przy okazji urwało cześć wałka który wychodzi ze skrzyni biegów (zaznaczyłem na dołączonym zdjęciu na czerwono) - czy dobrze myślę, że jest to wałek sprzęgłowy I stopnia?

      I żeby go wyciągnąć to w którym miejscu rozpołowić sinik - pomiędzy sinikiem i skrzynią biegów czy tez pomiędzy skrzynia biegów i tylnym mostem?
      Wymieniał już ktoś taki wałek i może się podzielić jakimiś radami?
      Z góry dziękuje i pozdrawiam

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.