Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio znalazłem zdjęcia prospektu nowej seri 700. Najbardziej mnie zaciekawiło, że nowa seria będzie sie składał z modeli o mocach 200-240km(720,722,724). To z kolei może oznaczać pojawienie sie nowych(starych) seri 500 i 600. 500 pewnie będzie odpowiednikiem seri 400 ale z 6 cylindrami, natomiast 600 powinna być już podobna do dzisiejszych 700.

 

Tu macie link do zdjęć(pierwsze od góry):

 

http://zonstraal.nl/blog/?page_id=717

 

Co myślicie o nowej seri i zmianach między seriami?

Opublikowano

to po co im teraz seria 800? jakos nie rozumiem posuniecia, i dlaczego wycofaliby sie z mocnej 4 cylidrowej 400, to zostalaby seria 300 a potem juz 6 garow?

 

nalezy sie modernizacja serii 400 i 700 bo kabina nowoscia nie oszalamia ale zeby tak serie przesuwac

Opublikowano

jesli by tak miala wygladac seria 700, to na bank wprowadza cos pomiedzy 400 a 700, byc moze 500 i 600. calkiem sensowny by byl to podzial.

 

dzisiaj przy tak rozwinietym modelowaniu, programowaniu linii, itp. wypelnia sie wszystkie mozliwe nisze rynkowe, byle tylko sprzedac.

 

bo jesli wdrozenie nowej troche zmodyfikowanej serii nie jest drogie, to czemu by tego nie wykorzystac?

 

tak samo z autami osobowymi, kto by kiedys pomyslal by zbudowac sportowa limuzyne kombi? przeciez wiadomo, ze to nie zawojuje rynku, ale skoro mozna ja zrobic zmieniajac w sumie tylko poszycie i kawalek wnetrza, to czemu nie wziac tego melogo kawalka tortu. :)

Opublikowano (edytowane)

spokojna twoja głowa Tier IV zatrzyma 4 gary :P może nawet 3 gary się pojawią :P

700 jest tańsza o ok 20 k€ w germani

także u korbanka za kilka kilkanaście dni się dowiemy

statek spokojnie 400 będzie w 4 garach a będzie 6 garowa, 600 jak wejdzie to zapewne zastąpi obecną 800

Konfigurator

Ładnie się prezentuje

Edytowane przez Lukasz1987
Opublikowano

Dziś na stronie Fendta jest już wszystko o nowej seri 700. Z konfiguratora zniknął model 819. W sumie dziwne by było gdyby w seri 800 był słabszy model niż w seri 700 ale może to tylko jakiś błąd na stronie. Ogólnie ciągnik wygląda rewelacyjnie, wreszcie pojawiła sie nowa kabina. Technicznie pewnie niewiele sie zmienił oprócz tego Ad Blue. Z pierwszych filmików można zobaczyć, że dostęp do filtra i chłodnic nie jest rewelacyjny. Spora masa aż 7900kg.

Opublikowano

cena 170 tys euro brutto, ja p***** za 200 konny ciagnik taka wyjsciowa? troche niepowaznie podchodza z tymi cenami tymbardziej ze urwac je mozna o 20% wiec zostaje 110-120 tys euro netto, to naprawde duzo za duzo moim zdaniem

Opublikowano (edytowane)

W sumie racja chociaż konkurencja waży około 0,5t mniej. Poprzdnia seria 700 nadal pozostaje bez następcy... Myśle, że nastąpi reaktywacja seri 500 i 600.

 

Między modelem 820, a 720 jest około 6tyś euro różnicy więc nie jest tak źle szczególnie, że wiadomo było o podwyżce cen ciagników z powodu wejścia kolejnej normy emisji spalin.

Edytowane przez MF2007
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jasiek stoi podobnie @statek. :)

 

Bierzcie pod uwagę, że ten SCR swoje kosztuje. :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

(...)Z pierwszych filmików można zobaczyć, że dostęp do filtra i chłodnic nie jest rewelacyjny. Spora masa aż 7900kg.

 

Ta seria 700 ma mnóstwo ściągnietych rozwiązań z serii 900. Filtr powietrza, paliwa, chłodnice, amortyzacja, kabina, wyświetlacz i konsola rodem z serii 900

Opublikowano (edytowane)

Ta nowa seria mogła by się zaczynać od 140 kM mocy nominalnej i kończyć na ok. 200 kM ,a ona jest nieznacznie poniżej nowej serii 800. Czy to rozsądne aby moce tych obu modeli nakładały się na siebie??? Może Fendt chce gonić John Deere pod względem ilości posiadanych modeli w ofercie (lub przegonić jeżeli weszły by jeszcze 500 i 600). Ogólnie bardzo mi się podoba taka mniejsza 900-setka, a co do ceny... chętni na pewno i tak się znajdą :)

Edytowane przez Versu29V
Opublikowano

Ja o wiele bardziej czekam na prawdopodobną nową serie 600 bo ta 700 jest nieco zbyt duża. Ciekawe czy jeszcze w tym roku coś mniejszego pokażą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ferdek2000
      Witam, pacjent Fendt 712. 
      wyświetla błąd 5.1.98, gdy silnik przekracza 1000 obr/min. na wolnych obrotach funkcjonuje poprawnie. 
      po wyrzuceniu błędu blokuje hydraulikę zewnętrzna. 
      Wyczytałem że problem może leżeć w czujniku, znalazłem i kupiłem takowy, jednak nie wiem gdzie szukać jego położenia w ciągniku? 
      prawdopodobnie znajduje się o przy pompie pod kabiną i można się dostać z dużymi problemami od spodu. Tylko czy to napewno tam ? 
      poniżej zdjęcia. 
      Czujnik który kupiłem i jego prawdopodobne położenie. 
       
      proszę o pomoc . 
       


    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Gość
      Przez Gość
      Cześć. Próbuje zrobić kalibrację Vario w swojej 716 z 2003 roku ale po wpisaniu kodu taki błąd wywala,podrzuci ktoś co źle robię ? Olej rozgrzany i chyba wszystkie kroki prawidłowo a jednak.

    • Przez SzymonG
      W moim ciągniku Fendt Vario 712 wyświetlił się błąd 4.1.08 już sprawdziłem jest to uszkodzony czujnik analogowy(czujnik trójkątny) zakresu prędkości jazdy I/II wie ktoś jaki to czujnik i gdzie się znajduje (Najlepiej jakiś wykres)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v