Skocz do zawartości
Maniek101

C-330 urwana śruba w bloku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
Maniek101    122

Witam

 

dzisiaj zdjąłem dolny zaczep, żeby dokręcić ten wspornik bo miał dużo luzu, i jedną śrubę dociągałem mocno i się urwała, praktycznie równo z blokiem, tak z 1mm wystaje. Więc jak byście doradzili najlepiej się do tego zabrać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

rozwiercic to jak si uda to wiertlo ci siezakleszczy i po przestwieniu obrotow w druga strone uda sie odkrecic ale przy duzej srubie jest to raczej nie realne wiec musisz roziwiercic a potem powybjac reszte sruby co zostanie

jest jescze taka opcja zeby przyspawac jakas nakretke na ta urwana srube i sprobowac odkrecic ale to musi tak ze pol cm wystawc zeby dobrze obspawac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Z uwagi na to, iż śruba została świeżo wkręcona, to dopasowanie odpowiedniego wykrętaka powinno załatwić sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    160

ja niekiedy ostrzyłem wiertło w odwrotną stronę przestawiałem obroty wiertarki zacząłem wiercić i samo wyszło :rolleyes: tylko musi być luźno lekko wkręcone


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez johnybravo
      Witam. Od jakiegoś czasu  w tylnym prawym kole słychać piski/zgrzyty obcieranie metalu. Podniosłem prawą stronę na podnośniku zakręciłem tylnym kołem na luzie kreci się bez pisków/zgrzytów jednak tak jakby przyhamowywało (po kilku swobodnych obrotach zatrzymuje się i trzeba je mocniej pchnąć żeby ruszyło). Drugie koło kręci się swobodnie cały czas.
      Co to może być? Nie wiem czy można tak jeździć? 
    • Przez wiesiekkaciak
      Panowie, mam dylemat. Kupiłem używane felgi do C328 (bez gwiazd), które pasowało by wypiaskować i pomalować, żeby jakoś przyzwoicie wyglądały. Tyle że nowe w pobliskim sklepie idzie już kupić za 270 zł szt; wychodzi mi tu 140 zł różnicy na dwóch felgach. I teraz się zastanawiam czy warto  się bawić w odnawianie tamtych? Jaka jest trwałość tych nowych, jeślibym kupił nowe?
    • Przez wiesiekkaciak
      Pytanie jak w temacie. Orientuje się ktoś ile może ważyć felga/obręcz (bez gwiazdy) do C330? Pytam, bo chcę kupić takie i chciałem się rozeznać ile by kosztowała wysyłka.
    • Przez Webmaty
      Cześć,
       
      potrzebuję wymienić felgi w C-325, które są już pokrzywione. Niestety nie dostanę już nowych do tego modelu, jedynie do C-330.
      Z tego co widzę, to jest kompletnie inny rozstaw śrub i ciężarków w porównaniu do C-325.
       
      Czy jest możliwość przerobienia mostu tylnego/napędu/wymiana wałków tak by można było założyć felgi z C-330? Jeżeli tak, to co należałoby wymienić?
       
      Pozdrawiam
    • Przez sel
      Witam.Muszę zrobić remont tylnego mostu,zasadniczo wymiana łożysk na wałku atakującym.Jaki powinien być luz miedzy zębny przekładni?Próbowałem dokręcić nakrętkę na ataku,ale nie chce drgnąć.Wałek ma luz osiowy i wzdłużny podczas jazdy słychać huczenie mostu.Może ktoś robił i ma w pamięci dobre rady.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.