Skocz do zawartości
Maniek101

C-330 urwana śruba w bloku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
Maniek101    109

Witam

 

dzisiaj zdjąłem dolny zaczep, żeby dokręcić ten wspornik bo miał dużo luzu, i jedną śrubę dociągałem mocno i się urwała, praktycznie równo z blokiem, tak z 1mm wystaje. Więc jak byście doradzili najlepiej się do tego zabrać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

rozwiercic to jak si uda to wiertlo ci siezakleszczy i po przestwieniu obrotow w druga strone uda sie odkrecic ale przy duzej srubie jest to raczej nie realne wiec musisz roziwiercic a potem powybjac reszte sruby co zostanie

jest jescze taka opcja zeby przyspawac jakas nakretke na ta urwana srube i sprobowac odkrecic ale to musi tak ze pol cm wystawc zeby dobrze obspawac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Z uwagi na to, iż śruba została świeżo wkręcona, to dopasowanie odpowiedniego wykrętaka powinno załatwić sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    160

ja niekiedy ostrzyłem wiertło w odwrotną stronę przestawiałem obroty wiertarki zacząłem wiercić i samo wyszło :rolleyes: tylko musi być luźno lekko wkręcone


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez UrsusC330mm
      Hej, mam taki problem od dłuższego czasu i mam wrażenie że to coraz bardziej narasta, Otóż sprawa wygląda tak że jak puszczam sprzęgło w c330 wbijając wsteczny albo 4 lub przy zmianie na 5 czy 6 to przy normalnym puszczeniu sprzęgła słychać taki stuk w zwolnicy i ciągnik jedzie dalej. Jak puszczę wolno żeby te tryby zdążyły się wolno zazębić to nie słychać tego. Nie wiem dokładnie od czego to bo podejrzewam kilka rzeczy ale jest to wkurzająca sprawa. Dodam że nie zawsze występuje w jednej zwolnicy, przy wstecznym zazwyczaj słychać to w prawym kole a przy biegach do przodu w lewym ale pewnie jest to uzależnione które koło w danym momencie będzie ciągło. Do tego wszystkiego jak się np orze czy nawet 6 się jedzie na całym gazie to jakoś dziwnie trzęsie ciągnikiem tak jakby coś nierówno pracowało albo miało luz i myśle że ma to coś wspólnego z tym stukiem przy ruszaniu. Może ktoś coś wie na ten temat, proszę o info
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez Ckj
      Witam  wszystkich.
      mam problem z napędem w c360 a właściwie w ostrowku ale to  prawie to samo. Nagle na wstecznym przestał jechać. Biegi wchodzą i zazębia skrzynie ale nie jedzie. Rusza dopiero po wciśnięciu piętą blokady dyferencjału.
      czy ktoś sie z tym spotkał i wie co padło? Wyglada jakby  półoś  ale chce sie skonsultować zanim zacznę rozbierać. Proszę o sugestie.
    • Przez Adik_ziel
      A więc tak.. mam dziwny przypadek z moja 30'ską, nie wiem czemu ale gdy podczepiam rotacyjną i włanczam wałek nie załancza sie a sąsiada 30'tka chodzi z tą samo rotacyjną tak jaki i z rozrzurnikiem miałem na spułke rozrzutnik i tego goscia 30'tka normalnie sobie śmigała a moja nie chce może to być przez tuz od C-328? bo cały tył ma od C-328
       
      A przy innych maszynach przy których jest potrzebny wałek działa normalnie ;/
    • Przez Berpaw
      Witam w ford 8730 powershift ciągle wyskakuje błąd oraz jest załączony przedninapęd i blokada jaka przyczyna ? Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.