Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Zakupiłem ostatnio ciągnik kirowiec T150K (jest przerobiony na las)

 

Problem polega na tym że jest jakiś feler ze skrzynią, nie trzyma ciśnienia jest ok 6 a powinno być chyba 12(gość co go sprzedawał mówił że trzeba wyjąć tłoczek i wymienić pierścienie bo są zatarte)

 

Nigdy nie miałem z tą maszyną do czynienia. Jak pytałem mechaników to nikt się tego nie podejmie więc sam muszę dochodzić co i jak.

 

Dlatego mam do Was ogromną prośbę : Jak macie jakieś książki napraw do tego pojazdu lub wiecie z skąd je ściągnąć to byłbym wdzięczny za przesłanie linka.

 

A spotkał się ktoś z takim problemem ?

 

Falują mu tag-ze obroty nie wchodzi na wysokie, co może być przyczyną pompa nie ustawione zawory ?

 

Za wszelkie podpowiedzi i uwagi z góry dziękuje.

Opublikowano

na kazdym połbiegu nie trzyma cisnienia? a cisnienie w ksiazce jest napisane powinno byc max 9-11 mam instrukcje obslugi po polsku na papierze i dane regulacyjne ale nie mam skanera jak bys powiedział co ci dokładnie trzeba to moze po kilka kartek bym zeskanował gdzies u kolegi ona ma ok 420 stron. moglbym tez zalatwic katalog czesci ale gosc chce za niego 70zł na papierze tez ok 420 stron. a jak masz małe cisnienie to moze sprobuj poregulowac zaworem on jest na gorze skrzyni pod podłoga prawie pod siedzeniem kierowcy musiałbys odkrecic podłoge jedna blache i sprobowac bo moze jest gesty olej w skrzyni jakis stary np i nie ma takiej przepustowosci na zaworze.a te pierscienie i tłoczek sa w rozdzielaczu jak przelecisz reka po tym drucie od połbiegow to do niego dojdziesz

Opublikowano (edytowane)

Czy na każdym to nie wiem bo zjechałem nim na 1 i tylko tego biega używałem. Olej to ma raczej dobry bo gościu go miał 7 lat i widać że o mechanike dbał. I jeśli ma Pan możliwość to prosiłbym o zeskanowanie budowy tej skrzyni (to by mi bardzo pomogło) A taka książkę gdzie kupie ?

 

Dziękuje za odpowiedź.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

nie musisz jechac wystarczy ze go zapalisz i i bedziesz zmieniał na luzie połbiegi i patrzył na zagar od cisnienia i zobaczysz czy na wszystkich ma cisnienie a jak na jakims nie bedzie wcale to padły sprzegła, a jak bedzie tylko małe cisnienie to tak jak ci pisałem sprobuj poregulowac zaworem jak to nie pomoze to prawdopodobnie w tym rozdzielaczu albo pierscionki sie wytarły albo wyrobiły sobie w tulei rowki i olej spierdziela. Ok jak bede u kolegi to zeskanuje. A to moze ten kirek co był na allegro z wyciagarka i płyta ?

Opublikowano (edytowane)

Tak to ten z allegro. Była to okazja bo rozbierając nawet na części jakby co to kasę odzyskam za niego.

Niestety już nie sprawdzę bo rozebrany.Ale wszystko jest w porządku.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Niestety nie jest do sprzedania. Myślę nim pracować w lesie. Przynajmniej go wypróbować bo mam jeszcze MTZ 82 też na las.

 

Tylko pojawił się znowu problem. Tuleja co tłoczek w niej pracuje z pierścionkami była wyrobiona i wymieniłem na nową wraz z pierścionkami. I było ok pompa zrobiła ok 13 ciśnienia ruszyłem z miejsca pod dom aby nalać wody do chłodnicy i teraz go nie ruszę z pod domu bo ciśnienie spadło do 0 i nie da się go ruszyć z miejsca. Co się mogło stać :blink:

 

Gdzie kupie do niego książkę napraw i w jakim ona jest języku ?

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

moze zaciał sie zawor ten o ktorym ci pisałem pod podłoga, a 13 atmosfer to za duzo !! sprobuj rozebrac ten zawor i odpalic traktor i wyregoluj cisnienie na ok 9-11. Z ksiazka napraw sie nie spodkałem ale jest instrukcja obslugi i w niej jest sporo jak co naprawic i dane regulacyjne mam po polsku ale warto miec tez do tego katalog czesci.

ja mam takiego gada ale bez płyty i tez troche w lesie nim robie jest dobry na drogi bo poradzi sobie na kazdej gorzej w lesie LKT jest krotszy i zwinniejszy a ten ma za długi przod na jazde miedzy drzewami bo mam tez LKT

Edytowane przez ZetorPower
Opublikowano

Zanim stanął to coś szczeliło i spadło ciśnienie i od tego momentu nie dało się go ruszyć. Zaciągnąłem go za dom i odkręciłem korek spustowy oleju to wypadły jakieś odłamki łożyska kulowego. W pompie co zmienia biegi były też odłamki. Z skąd to mogło być. Ciśnienie spadło do zera i się nie podnosi.Przy czym mogło się to rozlecieć?

Opublikowano

napewno to z łozyska było? kulki tez wypadły ? czy tylko zmielone blaszki ? bo mogło sie rozleciec sprzegło połbiegow jak nie ma cisnienia tylko ciekawe czy na jednym połbiegu czy na wszystkich

Opublikowano (edytowane)

Na wszystkich biegach jest 0. Jak to naprawić. A kulek chyba nie było tylko wygląda jak zmielone łożysko.

 

A jak sie dostać do tego sprzęgła trzeba rozpoławiać i ściągać kabinę ??

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

tak trzeba adjac kabine odsunac silnik do przedu ile sie da i musiałbys tez zdjac chłodnice wszystkie i wyjac cała skrzynie najlepiej by było ale nie jestem pewny czy to to sprzegło bo jak mowisz ze na wszystkich połbiegach jest 0, bo tam sa 2 sprzegła od 4 połbiegow i jak by sie rozleciało jedno to tylko na tym by nie było cisnienia a na pozostałych by było normalnie a tu trudno powiedziec skad to łozysko moze skoro nie ma cisnienia wyjmij pompe od połbiegow ona jest pod spodem skrzyni wyjdzie tak jak by z dolnym deklem to ona rozprowadza olej po skrzyni jak jest 0 to moze w niej cos sie rozleciało , tylko najpierw spusc olej. Musze obczaic u ciebie bo nia pamietam dokładnie o co tam chodzi bo dawno to rozbierałem

Opublikowano

Skrzynia została rozebrana i wszystko co było zużyte wymienione. Jednak nadal jest słabe ciśnienie i raz jest i jedzie a raz niema i nie jedzie. Nie wiem co to może być.

Jakby Pan ZetorPower podał nr. komórkowy (na pw) to bym zadzwonił i wytłumaczył Panu dokładnie i może coś by mi Pan doradził co z tym robić.

Opublikowano

Niestety nie jest do sprzedania. Myślę nim pracować w lesie. Przynajmniej go wypróbować bo mam jeszcze MTZ 82 też na las.

 

Tylko pojawił się znowu problem. Tuleja co tłoczek w niej pracuje z pierścionkami była wyrobiona i wymieniłem na nową wraz z pierścionkami. I było ok pompa zrobiła ok 13 ciśnienia ruszyłem z miejsca pod dom aby nalać wody do chłodnicy i teraz go nie ruszę z pod domu bo ciśnienie spadło do 0 i nie da się go ruszyć z miejsca. Co się mogło stać :blink:

 

Gdzie kupie do niego książkę napraw i w jakim ona jest języku ?

 

Rób ten ciągnik do lasu bo jest naprawde dobry i ma duża siłe uciągu na dobrym suchym terenie Lkt się chowa do niego wiem co mówię bo mam podobną maszyne

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym go zrobić tylko nie mam pojęcia co mu jest skrzynia wyremontowana, wszystko co zużyte wymienione na nowe, nowe uszczelki, olej i raz jest ciśnienie a raz nie :(

 

Szukam szpeca od tych maszyn co by sobie z nim poradził bo zbliża się wrzesień, październik i chciałbym to w lesie wypróbować. Jak jest ciśnienie to jedzie a jak nie ma to staje (nie da rade jechać).

Edytowane przez tuner564
Opublikowano (edytowane)

Skrzynia została rozebrana i wszystko co było zużyte wymienione. Jednak nadal jest słabe ciśnienie i raz jest i jedzie a raz niema i nie jedzie. Nie wiem co to może być.

Jakby Pan ZetorPower podał nr. komórkowy (na pw) to bym zadzwonił i wytłumaczył Panu dokładnie i może coś by mi Pan doradził co z tym robić.

 

 

z reguły nie daje nieznajomym nr telefonu. A sprawdzałes ten zawrór na skrzyni koło dzwigni od biegow o ktorym ci pisałem ? bo nie odpisałes bo jak on sie zatnie to tez nie bedzie cisnienia na zadnym biegu, no i pompe o ktorej pisałem sprawdziłes ? odpisz jak to nie to to bedziemy myslec dalej

Edytowane przez ZetorPower
Opublikowano

Wczoraj dolałem oleju do skrzyni i dobija do tych 11 jak przy-gazuje i da się normalnie jechać tylko na luzie bardzo szybko spada ciśnienie praktycznie do 0 (nie trzyma ciśnienia) dlatego ciężko biega wrzucić (są wszystkie biegi i na każdym jest ciśnienie takie samo) Tylko np. jak się zagrzeje to nie zrobi już tak mocnego ciśnienia i przy gazowaniu skacze podnosi się ale trochę opada (jak zimny to ten problem nie występuje). Jaki olej jest najlepszy do tej maszyny ?? A w pompie od reduktora zmiany biegów był wymieniany cylinder i pierścienie i z boku był wyciągnięty tłoczek co wchodzi na frez i nie zaznaczyłem sobie jak był i dlatego nie jestem pewien czy go włożyłem tak samo (ma to jakieś znaczenie) ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v