Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!!!

zamierzam kupić własnie taki kombajn, dlatego chciałbym sie dowiedzieć o ewetualnych wadach, na co szczególnie zwrócić uwage podczas oględzin i ogólnie chciałbym poznać Wasze opinie i doświadczenia zwiazane własnie z tym modelem :)

pozdrawiam

Opublikowano

swietne maszyny, ja mam 2266. te maszyny roznia sie wlasciwie tylko silnikiem. w 2064 jest troche slabszy ale w zupelnosci wystarczajacy. maszyna bardzo malo awaryjna, prosta w naprawach, malo pali, bardzo przyjemna w eksploatacji, ladna wizualnie:) najlepszy kombajn w swoich czasach, porownywany z mega.

Opublikowano

ja mam 2064 ale z silnikiem od 2066 czyli 270 kucy. idzie luksus, mocy wystarczająco. dobra maszyna, ale pod warunkiem że kupisz coś zadbanego i w dobrym stanie, bo trafiają sie takie że lepiej dać sobie spokój. ja swojego przyprowadziłem z czech.

Opublikowano

to kolego masz 2066 :) bo od 2064 różni się silnikiem,

co do tego na co zwracać uwagę - primo - jak w samochodach - powypadkowość - może to smiesznie brzmi ale krzywy kombajn to masa problemów , przebieg głównie na kuku - strasznie wyciera przenośniki i slimaki - a wymiana rury wysypowej to juz spory koszt - potem wycieki spod variatora - często wyrabia się oś i trzeba ją zmienić - można dorobić bo nowa to koszt kilku tys., oczywiście silnik mimo że wytrzymały to nie lubi złego paliwa i oleju, sam maiłem przeprawę z jedną znaną marką oleji i już ich nie stosuje (2 razy przez zimę mimo odpalania co miesiąc przyrdzewiały pierścienie i kończyło się wymianą słupka (koszt w sumie niewielki bo z uszczelką pod głowicę ok tys. zł ale 24 godziny wyjęte z życiorysu ) , raz zdarzyło się nam tankowanie na lokalnej stacji i nie dojechał do pola - siadła pompa wtryskowa :) - dalej zwróć uwagę na działanie elektrozaworów. O stanie pasów , klepiska , sit noży na scinaczu i innych części eksploatacyjnych nie ma co mówić - bo to tylko kwestia ceny. Ogólnie to dobry sprzęt, prawie pancerny - ale uważaj bo one robiły na dużych powierzchniach - u mnie obrabia od 13 lat 500 ha i jakoś nie mam ochoty zmieniać na nowszy - były problemy ale wychodzi najczęściej zużycie i wiek ( np dwa wystrzały orginalnych opon w odstępie 3 dni) częsci dostępne praktycznie od ręki (maks 24h) i w ludzkich cenach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v