Skocz do zawartości

Polecane posty

rafal4610    60

mam forda 4610 i mam pytanie... Do czego jest to zaznaczone na czarno? Widziałem też takie w innych ciągnikach np. mf tylko nie wiem od czego to jest... tyv797.jpg

P.S. Przepraszam za tytuł ale sie pomyliłem :D

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej2257    113

Na 100% to jest łącznik górny tuza ;).


JD 5720, Fendt 412 vario, MF255

AF już nigdy nie będzie takie jak kiedyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

to że to jest miejsce do łącznika górnego to i ja wiem :P Chodzi o to że tam nad otworem do mocowania łącznika jest tak jakby siłownik i to jest całość połączona jakby miało sie ruszać i dlatego pytam co to jest :D

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Możliwe że ten "jakby siłownik" jest elementem regulacji siłowej przy pracy zaczepionej maszyny( tak jak w C-360 czy MTZ-cie)


antyfan AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

nie wiem może i tak bo podnośnik obsługuje sie 2 dźwigniami... do tej pory używałem tylko jednej od regulacji pozycji bo druga była unieruchomiona ale w tym roku ją uruchomiłem ale jeszcze z narzędziem nie próbowałem... Ale dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosterra    3

Wiesz co u mnie w Fordzie też jest coś takiego,że nad mocowaniami na śrubę jest połączone jakby z siłownikiem i moim zdaniem to jest to ze jak sie zakopiesz i np.kultywator sam sie stopniowo podniesie gdy ciągnik "powiesi się" na drapaku.Jak chcesz wstawie tutaj pózniej koło południa zdjęcie jak to jest u mnie.

Edytowano przez Kosterra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to poprostu regulacja siłowa nic innego to samo co w c-360, mf'ach wtedy wlasnie ustawiasz ta drugą dźwignią i jeżeli ciągnik ma za ciężko do wybranej wartości delikatnie unosi maszynę na TUZ'ie

Edytowano przez misiekzak007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

tylko że u mnie jedną dźwignią ustwiam sobie pozycje a drugą podnosze i opuszczam a ten niby siłownik sie nie rusza :/ Czy on będzie sie ruszał dopiero z zaczepioną maszyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ale to są wychylenia może z 1-2 cm przypuśćmy że jedziesz sobie z pługiem i jest jakieś wzniesienie ze pług wpada głąbiej to wtedy ten niby siłownik delikatnie jest wyciągany przez maszynę co powoduje 'podanie' oleju na rozdzielacz i delikatne uniesienie pługa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

a to w ten sposób to działa... Nie powiem bo przydatna rzecz :D Dzięki za odpowiedź i wytłumaczenie mi tego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok nie ma spr. wydaje mi sie ze jasno to wyjaśniłem i jeśli chcesz sie wiecej dowiedziec to wpisz w google regulacja siłowa i tam jes duuzo roznych ciekawych wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.