Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zonk28

Docieranie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zonk28    0

Witam.Mam takie pytanko? Chciałem się dowiedzieć jak to jest u kolegów , i dlatego zadałem pytanko? Czy po remoncie kapitalnym silnika ciągniki mają taką samą moc, co po dotarciu?Jaką macie opinie na ten temat? Po ilu motogodzinach ciągnik osiąga największa moc ? Jakie macie wnioski i spostrzezenia na ten temat?Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem ogólnie po dotarciu jesteś pewien że ciągnik jest w 100% pełen mocy. Taka jak ja w zetorku:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

A później niepostrzeżenie niestety spada :huh:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

wedle mnie po dotarciu ma dopiero siłe bo wszystko się do siebie dopasuje przez co zmniejsza się tarcie i wtedy można silnikowi dać po garach. Zalecane 50 mth


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Aj tam do 50 mth. Tak 30-35 wystarczy:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    0

A kolega mówi że po 100 mth dopieo traktor ma sile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Z tego co czytałem silnik po remoncie ma około 10-15% mocy mniej w stosunku do nominału.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Im lepsze części tym dłuższy jest okres docierania ale nie mniej niż 70mth po remoncie głównym, wtedy powinien odzyskać vigor


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

100 mth na 1000 obrotów po 30 mth 1200 obrotów po 30 mth zmiana oleju w silniku na świeży wymiana filtra , regulacja zaworów , ja jeszcze zmienialem w pompie paliwowej olej i w filtrze powietrza , oraz zmniejszalem cisnienie oleju bo bylo ponad 0.6 a jak wiadomo za duże ciśnienie też złe


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

mój tam ma zrobione 37 mth wypalił juz ponad 50 litrów ropy i doszlem do wniosku że starczy jest mocny i tak juz dostał po d*pie przy ziemniakach bo trzabyło zaorac pole pokultywatorowac pobronować i zasadzić ziemiaki jedynie co sie stało to zawór sie zatarł w głowicy i chodzi jak sie patrzy


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ziom3
      .... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?
    • Przez krystianadamczyk1
      mam pytanie ile wody miesci się w układzie chłodzenia ursusa c 330. prosze o odp
    • Przez pawelus
      Witam . Mam problem ze swoją c 330m1988 rok . 
       
      2 tygodnie  temu odebrałem  silnik z remontu kapitalnego ponieważ poszła woda do oleju . " remont robiła firma z długoletnim doświadczeniem ."
      zamontowałem silnik jak trzeba  , odpaliłem , wszystko fajnie strasznie żywy  , ładnie wchodził na obroty .
       
      zrobiłem może z 2 mth na pusto jeżdżąc ogladając moje pola . 
       
      no i w pewnym momencie coś w  silniku szczeliło i zblokowało koła i zgasł . 
       
      Silnik już wogóle nie odpali .   nawet podczas wrzucenia np 6 biegu i delikatnym pchnięciu  nic sie nie obraca . 
      czyżby poszedł wał korbowy ?
       
       
      Jestem ciekaw co moze być przyczyną . po świętach pasuje w pole jechać a tutaj nie ma czym ...  Pozdrawiam 
       
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.