Zaloguj się, aby obserwować  
zonk28

Docieranie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zonk28    0

Witam.Mam takie pytanko? Chciałem się dowiedzieć jak to jest u kolegów , i dlatego zadałem pytanko? Czy po remoncie kapitalnym silnika ciągniki mają taką samą moc, co po dotarciu?Jaką macie opinie na ten temat? Po ilu motogodzinach ciągnik osiąga największa moc ? Jakie macie wnioski i spostrzezenia na ten temat?Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem ogólnie po dotarciu jesteś pewien że ciągnik jest w 100% pełen mocy. Taka jak ja w zetorku:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

A później niepostrzeżenie niestety spada :huh:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

wedle mnie po dotarciu ma dopiero siłe bo wszystko się do siebie dopasuje przez co zmniejsza się tarcie i wtedy można silnikowi dać po garach. Zalecane 50 mth


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Aj tam do 50 mth. Tak 30-35 wystarczy:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    17

Z tego co czytałem silnik po remoncie ma około 10-15% mocy mniej w stosunku do nominału.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Im lepsze części tym dłuższy jest okres docierania ale nie mniej niż 70mth po remoncie głównym, wtedy powinien odzyskać vigor


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

100 mth na 1000 obrotów po 30 mth 1200 obrotów po 30 mth zmiana oleju w silniku na świeży wymiana filtra , regulacja zaworów , ja jeszcze zmienialem w pompie paliwowej olej i w filtrze powietrza , oraz zmniejszalem cisnienie oleju bo bylo ponad 0.6 a jak wiadomo za duże ciśnienie też złe


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

mój tam ma zrobione 37 mth wypalił juz ponad 50 litrów ropy i doszlem do wniosku że starczy jest mocny i tak juz dostał po d*pie przy ziemniakach bo trzabyło zaorac pole pokultywatorowac pobronować i zasadzić ziemiaki jedynie co sie stało to zawór sie zatarł w głowicy i chodzi jak sie patrzy


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mily235
      Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 
    • Przez Slawekkul1
      Zwiększył mi się stan oleju w silniku więc [wody nie ubyło]więc to ropa.Zrobiłem kapitalny remont pompy,nowe końcówki wtryskiwaczy wymieniłem olej w silniku i problem nadal został bo to nic nie dało nadal stan oleju się zwiększa ,nadal ropa idzie do oleju,przez sekcje raczej nie bo sprawdziłem stan i gęstość oleju w pompie jest OK -pompa odpada ,czy jest możliwość aby ropa dostała się przez DZIURAWY tłok ?
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez ursus-moc
      witam stosowla to ktos pomaga to co http://www.olejarz.pl/dodatki-do-oleju/140-cerazer-do-silnika-maszyn-rolniczych-cs-a.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.