Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wiem Vario zresztą jak każdy "automat" dobiera biegi do obciążenia, jak dostanie opór albo się spotka górkę na drodze to zwolni, JCB też oferuje "automat" o nazwie P-tronic właśnie w modelu 3230 (pręd max 80km/h dla ciekawostki)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mylisz się. Jak dostanie opór albo ma pod górkę to prędkośc pozostaje ta sama, zwiększa jedynie obroty. Właśnie w takich momentach spalanie przy TMSie świruje

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hubi to norma przy tempomacie. :)

 

Fastrack ma jednak bardziej zaawansowanie zawieszenie. :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Rama, oddzielny most itp. jednak swoje robi... wink.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Podobnie jak w JD, rozwiązania może nie topowe, ale pewne i sprawdzone. smile.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie no skrzynia i most w JD jest razem. Ogólnie to ciągnik na ramie jest prościej zbudować, bo silnik i skrzynie łączysz na wałki, nie martwisz się o wzajemne przenoszenie przeciążeń i wibracji. Tak jak napisałeś jest go łatwiej serwisować... W JCB podnośnik przymocowany jest do ramy, a nie do mostu, więc bywają problemy z zachowaniem stałej głębokości pracy, dlatego w polu blokuje się amortyzacje tylnej osi.

Opublikowano

@dawidg2 fastrac jest poprostu drogim ciągnikiem i to bardzo, cena porónywalna z fendtem, ale jest to lekki ciągnik idealny do transportu i gdy liczy sie wygoda, bo zaweszenie kabiny to mistrzostwo :) Problemem jest serwis troche bo interhandler nei ma doswiadczenai w ciagnikach, na czesci trzeba czasami dlugo czekaći jest drogo ale wygoda jest duża, jeżeli ciągnik do lekkich prac typu opryskiwacz, rozsiewacz itp to polecam, sam mam fastrac 2135.

 

@brzozak2 trzymaj ciśnienie w polu na poziomie 1 bar i bedzie ok, w transporcie 1,5 i wszystko gra. No chyba ze masz multibiby od michelina :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Multibib to odpowiednik AC65, chyba pomieszałeś z XeoBib. tongue.gif

Opublikowano

@brzozak2 Ty chyba naprawde nei masz co z czasem robić skoro siedzisz i szperasz w necie żeby nad ciśnieniem sie zorientować. Nie łatwiej zadzwonić do przedstawiciela Michelina i załatwić to od ręki? Szybko i profesjonalnie? :)

Opublikowano

jest to trop, continentala nie miśka, o ile sam bedzie wiedzial.

 

wiesz taka opona kosztuje sztuka pod 10 tysi, wiec jestem w stanie poswiecic troche czasu, zeby jej nie zmarnowac.

 

@bob dzieki za kalkulator.

Opublikowano (edytowane)

Aha continental powiadasz, ale ja bym najpierw do przedstwiciela dzwonił, ja mam micheliny 650tki i zalecał mi ciśnienie tak jak Ci pisałem, wiadomo że trzeba jezdzic na niskim ciśnieniu bo poto te opony są jak sie tyle za nei płaci to przeba miećna przyczepności kożyść. 10 tys zł za sztuke? bo to by było niedużo, kumpeel w 936 ma micheliny multibiby chyba i 35 tys sztuka płącił.

Edytowane przez Lexioner
Opublikowano

ja pierdziele czlowieku co mnie twoj kumpel obchodzi?

wlasnie obawiam sie tego, ze taki niedorobiony sprzedawca mi powie co mu tam sie zdaje, a ja potrzebuje konkret!!!!!

 

pracuje z maszyna, ktora dociska tylna os poprzez akumulator hydrauliczny z wartoscia do 2 ton + do tego sama masa ciagnika 12 ton to dosyc duzo jak na te gumy i nie stac mnie na wymiane opon tak dla zabawy.

dobrze wiem po co z obnizonym cisnieniem sie pracuje i jaki to ma wplyw.

@bob mi pomogl i wystarczy koniec OT, taka informacje wlasnie chcialem uzyskac, a nie pitolenie kotka...

Opublikowano

tak zgadza sie to jest forum rolnicze, temat stricte techniczny, a nie konkurs dobrego wychowania, wiec komentowanie mojej postawy byloby nie na miejscu ;) .

piszesz 5 post na ten sam temat bez wiekszego sensu, wiec mozna sie zirytowac...

Opublikowano

Czyli TMS jest jak obsługa skrzyni AP w JD?

 

Jaka jest faktyczna waga fendta 936?

 

@brzozak - Faktycznie Twój Axion tyle waży? Ile kg obciążników na nim wisi?

Opublikowano

@blu co do masy Fendta to jest to 10360kg

http://www.korbanek.pl/upload/ftp/Fendt_Vario_900_2009.pdf

 

A skrzynia Vario i AP to nie do konca jest to samo, ale nei bede sie wypowiadal bo nei używałęm AP i nie mam porownania. Różnia sie troche budową i obsługą bo AP ma kilka przełożeń, a Vario od 0-maks bezstopniowo, ale akurat o AP to mógłby ktoś napisać szczegółowiej jak sie jej używa. Bo Vario ma w sumie 2 zakresy: wolniejszy (pole) i szybszy (transport), przełączane na postoju. A zakresy w AP przelaczaja sie automatycznie podczas jazdy, czy samemu sie przelacza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v