Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
boo45

Mf 255 mocowania

Polecane posty

boo45    2

Planuje założyć tura do mf 255[prawdopodobnie będzie to agrotur józefów]. Na zdjęciach mocowań tegoż tura jest 8 mocowań od spodu. Pierwsze 4 z przodu ciągnika i drugie cztey na środku[w okolicach mocowań uszu kabiny]. Jednakże w ciągniku[środek na wyskości uszu] mam tylko 2 śruby

fe9c397e6244831bmed.jpg

Co jest pod spodem tej blachy[regulacja sprzęgła? Zastanawiam się czy czasem w bloku nie są 4 mocowania, a blachę osłonową dokręcono tylko na 2 skos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Chyba nie trzeba od razu zakladac tematu, wystarczy odkrecic dwie sruby i bedziesz wiedzial ile masz dziur, a swoja droga to mocno zaoliwiony od spodu ten ferdek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boo45    2

heh...a jak olej wyleci ;) Co do zaoliwienie to fakt...remonicik mu się przyda[trochę oleju bierze, ale ciśnienie trzyma ok...zresztą od nowości nic nie było w nim robione, a trochę już przeszedł]:) Na starość przyjdzie mu wypychać obornik;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    10

Jak olej wyleci to ze sprzegla chlodzonego olejem zrobisz suche-cierne ;) Tyle razy odkrecalem ta oslone, a nie wiem czy sa jeszcze dwa otwory-wstyd :blink: A tak poza tym to 255 ma slaba os do tura <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

To jest okienko kontrolne do regulacji 2 stopnia sprzęgła.

Olej Ci nie wyleci, chyba że któryś uszczelniacz przepuszcza, to może się go trochę nazbierac.

U mnie jest też przykręcony tak jak na zdjęciu, na dwie śruby, ale otwory są cztery.

Śmiało odkręcaj i zobaczysz.B)

Edytowano przez Kyristo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

W MF sprzęgło chłodzone olejem? Ciekawe z której strony. @Kyristo juz napisał, że można śmiało odkręcać. Jakbyście zauważyli to olej musi schodzić w razie przecieków, do tego służy taka zawleczka umieszczona bliżej silnika. Z tego co widzę to jest chyba olej ze skrzyni, bo na silnikowy to trochę za jasny jest. A co tych otworów to też mi się wydaje, że tam są 4, ale nie pamiętam bo dawno nie odkręcałem. :P

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×