Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak wam pala wasze r-ki?? mój nie pali akumulator za słaby niby wszystkie cele trzymaja ale niema siły zakręcić szybciej silnikiem, zgłaszałem do serwisu okazalo sie ze nie tylko ja mam taki problem,podobno jakies za male akumulatory wstawili serwis mial interweniowac wyżej... ale czuje ze poczekaja do roztopów problem zniknie i odwrócą kota ogonem..

Opublikowano (edytowane)

Posiadam 5090R i wczoraj jak i dzisiaj przestał mi w ogóle kręcić... Wcześniej gdy mrozy były większe (grudzień - styczeń)palił bez problemu nawet przy -30 po podwójnym podgrzaniu.

Odpalam go co drugi dzień i do tej pory nie było żadnego problemu do wczoraj, jutro zgłaszam do serwisu.

Edytowane przez przemekrobak
Opublikowano

Jak zamawiacie ciągniki to bierzcie sobie opcjonalną grzałkę, bardo pomocna sprawa.

Ja nie mam problemu z odpalaniem. Na zimę zakładam akumulator od kombajnu, pali na dotyk, jednakże nie kupie już nowego ciągnika bez grzałki bloku, znajomi mają i chwalą.

Opublikowano

A mowia ze mtzty ciezko palą a widze ze wrecz przeciwenie bo moj jak narazie tej zimy ani razu nie grzany i zapala, no tak ale john deere to ma prawo nie zapalic bo to john deere, to cos nie tak skoro nowe ciagniki wam nie chca zapalac powinno byc tak wszystko zegrane ze powinien palic na dotyk nawet przy minus 20 i wiecej nie ma w mkach np swiec zarowych, u mnie silnik perkinsa pali do -20 bez problemu od kopa bez swiec. nawet ostatnio c-360 mi ladnie zapaliła przy ponad -10 bez lania wody.

Opublikowano

widzial widzial ja w landinim tez mam malutki akumulator, ale problemow z zapaleniem nie bylo nigdy jak narazie przez 4 lata i bez grzania, troche to dziwne bo tu jest mowa o nowych jd i nie chca zapalac w mrozy a co bedzie jak beda mialy po 7-8 tys mtz to chyba trafi je ciagac kilometrami po polu, nowy silnik to powinien mniec rozruch od kopa raz przekreci i chodzi

Opublikowano

a czy kolega widział, jakie akumulatory wkładają teraz do cięgników? Ja w moim samochodzie mam większy niż w MF :) Ale mam w nim grzałkę i żaden mróz nie straszny ;)

 

b0gdan dobrze pamiętałem ,że w standardzie do R i M wkładają teraz 12V ,110Ah ,500A a Ty jaki masz w MF.

Opublikowano

Bardzo duże znaczenie ma paliwo na takie mrozy, jak będzie letnie i do tego ze stacji na której jest tanie to ciągnik już przy - 10 może nie odpalic, jak wlejecie zimówki z Orlenu to prędzej odpali przy - 25 niż na tanim badziewiu. Do tego ciągniki z CommonRailem są bardzo wrażliwe na jakosc paliwa jak nalałem kiepskiego to mi 2 razy więcej spalił niż przy tym z Orlenu.

Opublikowano

A ja mam chinski traktor i chinski akumulator i z odpalaniem nie mam problemu.

 

Na razie :D -jak znam życie to ma już całe 100 mth i jeszcze żadnych poważnych awarii :D .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v