Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuku

renault 133.14 pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuku    0

dlaczego mruga kontrolka stop po zapaleniu silnika ? prosze o szybka odp

Edytowano przez kuku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

ale tylko st op czy też od smarowania i od ładowania???? No może być jakieś zwarcie albo zapchany filtr powietrza albo brak ladowania albo za slabe smarowanie silnika. zobacz czy wszystkie czujniki sa dobrze podpięte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuku    0

ladowanie gasnie smarowanie tez a stop mruga i wlasnie nie wiem co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tktomek74    2

Nie wiem która to kontrolka ale to może od hamulca ręcznego u mnie tak czasem łypie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

bo u mnie jest tak że jak zaciągnę ręczny to sie pali od recznego a jak dodam gazu to zapali się tez stop. Odkręć z prawej strony tapicerkę przy kierownicy i odepnij taki czujnik i odpal ciągnik i sparawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Najprawdopodobniej miganie oznacza zimny silnik ,jak poparkoczesz chwilę powinno zgasnąć lub przy modelu z pneumatyką oznacza brak powietrza w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuku    0

sory ze dopiero teraz. to byla wina czujnika temperatury. mam jeszcze jedno pytanie jakie powinno byc cisnienie oleju w silniku? z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    2

Witam... mam taki problem że nie działa mi wskażnik paliwa od dolnego zbiornika... wie ktoś jak się wogóle za to zabrać????? gdzie go szukać ???? dziękuję z góry za odpowiedzi i rady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam... mam taki problem że nie działa mi wskażnik paliwa od dolnego zbiornika... wie ktoś jak się wogóle za to zabrać????? gdzie go szukać ???? dziękuję z góry za odpowiedzi i rady...

 

 

Pod kabiną stojąc z tyłu po prawej stronie zbiornika masz czujnik paliwa. Na początek połącz te dwa kable które wychodzą z czujnika ze sobą jeżeli wskazówka podniesie się na "1" to wskaźnik w kabinie działa lecz czeka Cię wymiana czujnika w zbiorniku.

Ja znalazłem na Allegro za parę groszy i działa do dziś

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    2

Pod kabiną stojąc z tyłu po prawej stronie zbiornika masz czujnik paliwa. Na początek połącz te dwa kable które wychodzą z czujnika ze sobą jeżeli wskazówka podniesie się na "1" to wskaźnik w kabinie działa lecz czeka Cię wymiana czujnika w zbiorniku.

Ja znalazłem na Allegro za parę groszy i działa do dziś

Pozdrawiam

 

dzięki kolego... jutro za to się zabiorę... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×