Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Jaka może być przyczyna że nie mogę w tej sieczkarni włączyć napędu adaptera i bębnów podających. Wszystko działa oprócz tego.Proszę o pomoc.

Edytowane przez lukaszg55
Opublikowano (edytowane)

mam ten sam problem i nic nie dalo sie wykombinowac i zrobilismy na krotko odrazu z bebnem tnacym rusza caly heder i walce wciagajace

Edytowane przez ceeenha
Opublikowano (edytowane)

A czy ten moduł od detektoru metalu i biegu wstecznego ma coś z tym wspólnego?

Na tym module świeci tylko zielona kontrolka (ostatnia po prawo na module)

Edytowane przez lukaszg55
Opublikowano (edytowane)

problem moze byc elektryczny mechaniczny lub hydrauliczne. by wiedzec cos wiecej napisz jakie kontrolki swieca na pulpicie sterowania. by wiedziec gdzie szukac to włącz beben i recznie zasteruj elektrozaworami niskiego cisnienia. sa one miedzy silnikiem a zbiornikiem paliwa. znajdz odpowiedni i poszukaj na nim kółko srednicy ok 1cm z wcieciem wykonane to jest z mosiadzu. nastepnie przekrec srubokretem w lewo lub prawo, jak heder ruszy-> problem elektryczny, elektroniczny, nie ruszy ->problem mechaniczny lub hydrauliczny

Edytowane przez arturs860
Opublikowano

my wyjmowalismy glowny sterownik ten czarny protokatny co sa na nim chyba 4 diody i jest dobry jesli dobrze pamietam przy wlaczaniu zaswiecaly sie dwie diody to wszystko dobrze sie po koleji wlaczalo a jak jedna dioda sie zapalala to juz wtedy nie chcialo sie urochomic i nie moglismy dojsc co go boli tam obok baku co sa elektorozawory to tez wszystkie dzialaly

Opublikowano

Na pulpicie świecą dwie kontrolki ( czerwona i zielona) od detektoru metalu. Gdy sterowałem ręcznie przy elektrozaworach walce podające załańcza a z dżojstika nie . A czy jest coś takiego jak wanna magnetyczna i czy ona ma jakiś związek z tym problemem

Opublikowano

Teraz już dokładnie nie

wiem w jakim modelu miałem taki przypadek ale jak się nie mylę to za włączanie hederu i walcy wciągających odpowiedzialny jest siłownik hydrauliczny i tam są przewody elektryczne patrzyłeś czy są w porządku. Może jeszcze uszkodzony siłownik albo za małe ciśnienie w układzie. Nie wiem czy moje podpowiedzi sie przydadzą ale próbowałem pomóc bo wiem jak to jest teraz walczę z 860

Opublikowano (edytowane)

czyli problem jest elektronki sprawdz czy działa rewers bo podczas cofania wałków wciągających system dostaje sygnał ze wałki zostały cofnięte, normalnie wówczas gasnie czerwona dioda i wtedy możesz włączyc wałki na wciąganie. czujnik impulsu znajduje sie nad wtyczką od detektora metalu na skrzyni przekładniowej czałkiem z boku. jest to taki okrągły magnes srednicy ok 2 cm na takim obracającym sie o ok 300 stopni podkładce podczas cofania obraca sie to w lewo do oporu i magnes załącza czujnik. na tym siłowniku co napina pas od hederu to jest tez czujnik czy siłownik wrócił do pozycji nie napinającej pas. jeżeli czujnik jest zle ustawiony to też nie działają wałki wciągające. sprawdz miernikiem te dwa czujniki. powinny być oba zwarte

Edytowane przez arturs860
Opublikowano

Walce wciągające chodzą do tyłu ale do przodu nie chcą się załączyć ponieważ ta cewka z takim tłoczkiem przy przekładni walców wciągających nie chce się wyłączyć,gdy ją odłączę walce idą do przodu.Dlaczego ta cewka nie chce się wyłączyć? Czy to może być wina jakiegoś przekaźnika?

Opublikowano (edytowane)

to cos chyba z modułem detektora metalu. rozumiem ze z cewki odłączasz zasilanie i na dzojstiku włączasz wciaganie i działa oraz domyślam sie że swieci sie tylko dioda zielona na pulpicie sterowniczym. moduł musi byc zepsuty włącza cały czas cewkę, jezeli jaą odłączysz to moduł "o tym nie wie " i wówczas włacza wałki. Jakby wystąpił prawdziwy powód do załączenia cewki to moduł nie pozwoliłby właczyć wałków i swieciłaby sie dioda czerwona, jeżeli cewka jest włączona to wałki zą mechanicznie wyłączone/zatrzymane. najlepiej sprawdz to zakładają inny moduł z innej maszyny.

Edytowane przez arturs860
Opublikowano (edytowane)

A ile powinno iść przewodów od tego czujnika impulsu który znajduje się nad wtyczką od detektora metalu na skrzyni przekładniowej całkiem z boku?

dwa przewody,podczas cofania wałków są one zwierane z sobą

 

co do tej cewki to nie mam schematu do 695 ale w 860 jest bardzo podobnie i według schematu na cewce jest na jednym kablu zawsze + a drugi przewód moduł łączy do masy w razie potrzeby

Edytowane przez arturs860
Opublikowano

U mnie jest tak jak napisałeś powyżej a i tak ta cewka się nie chce wyłączyć.A jeszcze takie pytanie: ile przewodów powinno iść od tego czujnika który znajduje się na tym siłowniku co napina pas od hederu , to jest także czujnik czy siłownik wrócił do pozycji nie napinającej pas.

Opublikowano

tez dwa przewody i jezeli silownik wroci to sa one zwierane. czujnik jest po to by nie uszkodzic przekładni od dlugości sieczki podczas zbyt szybkiego zmieniania kierunków wałków wciągających. ale ten czujniki jest raczej ok bo jakby był zepsuty to wogóle wałki by sie nie dało włączyć. nie polecałbym koszenie z odłączoną cewką bo niby w kukurydzy nie ma metalu ale różnie bywa a bez cewki detektor metalu działa bardzo wolno bo wałki nie sa blokowane a wyłączany jest jedynie napęd. moduł jest dosc drogi wiec polecałbym dla pewności włożenie moduły z innej maszyny jak wszystko bedzie działać to sprawa jest 100% pewna

Opublikowano (edytowane)

Mam jeszcze taki problem że, przy włączonym silniku cały czas świeci kontrolka od ładowania, obrotomierz też nie chodzi,co może być tego przyczyna? Alternator był sprawdzany i jest sprawny.

Edytowane przez lukaszg55
Opublikowano (edytowane)

Obrotomierz nie bierze sygnału z alternatora. Alternator daje sygnał na licznik godzin. Obrotomierz pokazuje obroty bębna lub obrotu na napędzie skrzyni biegów. Czujnik obrotów bebna jest z prawej strony obok koła pasowego.

Edytowane przez nasil90
Cytowanie posta
Opublikowano

nie wiem czy to pomoze ale kiedy kosil mengele mamut 6800 to wlecial mu pastuch na walek boczny i maszyna stanela po wyjeciu drutu maszyna nie dzialala .rozebrali cala elektrryke i nic ,dalej nie dzialalo .zlozyli z powrotem i zauwazyli ze bezpiecznik sie spalil wymienili go i jak reka odijal.tylko on mowil ze sie zawiesil ten bezpiecznik a nie sie spalil nie wiem co to znaczy.

Opublikowano

Witam

Czy rozwiazales ten problem?? Jesli tak to odpisz jak bo mam dokladnie to samo. Kontrolka od ladowania swieci i heder nie chce sie zalaczyc z dzojstika. Prosze o odpowiedz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arcadiuss92
      Hej, witam jestem w połowie sieczenia kukurydzy i w tym roku idzie tragicznie, sieczkarnia ciągle się zapycha, strasznie dużo na dole zostaje syfu (pod nożami od bębnów) i co chwilę zrywa bezpiecznik co strasznie utrudnia pracę... proszę o szybką pomoc!!
    • Przez krzyszofl
      Widział ktoś lub ma takowego Orkana? 






    • Przez przemek308
      Witam, mam problem z jaguarem 860 dotyczy on jazdy. Prędkość maksymalna tej sieczkarni to 14-15km/h przy maksymalnych obrotach silnika wydaje mi się powinno być 20-25km/h, ogólnie to dzoj ma małe wychylenie do przodu po odpieciu linki przesuwa się bardziej do przodu to tak jakby blokowalo coś na pompie od jazdy. Miał ktoś podobny problem albo regenerowal pompę jazdy?
    • Przez przemek308
      Mam zamiar kupić sieczkarnie tak do 100tys no max 120tys i zastanawiam się nad jd seria 6x10 czy to dobry wybór jaguar serii 800 to już będzie wysłużona maszyna i w tych pieniądzach nie bardzo jest co szukać a może lepiej ładną 600 tylko do tego znowu kończą się części.
    • Przez Patryk022001
      Witam, mam problem z sieczkarnia jaguar 870 z 2001 roku, wcześniej gdy kręciła i nie odpalała, wystarczyło cofnąć kluczyk i za 2/3 razem odpalała od strzała, nie wiem, czy jakaś cewka, czy moduł nie załączał, a teraz wcale nie odpala, kręci i nie odpala, dymek z komina także nie leci, w czym szukać problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v