Skocz do zawartości

CLAAS Jaguar serii osiemset (820, 840, 860, 880)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie troszkę ten temat pod*padł wiec odgrzewam kotleta, walce gniotownika udało mi się na frezować koszt za 2 sztuki 850 zł ale fakt trzeba było troszkę pojeździć i poszukać dobrego zakładu jak będą się sprawować napiszę po sezonie... ale oczywiście to jest naprawa na krótszą metę niż wymiana na nowe ale kupno nowych walców wydało mi się bezpodstawne dlatego że muszę kupić drugi gniotownik bo korpus wygląda jak ser szwajcarski a piasty i koła pasowe też były regenerowane(likwidacja luzu na kole pasowym i przeróbka napędu na 2 kliny) . teraz moje pytanie do was czy ktoś spotkał się z was ze w dno bębna miało wkład wymienny gładki przykręcany na śruby bo u mnie taki występuje w nie wiem czy to przeróbka poprzedniego właściciela czy jakaś inna wersja???

Opublikowano

panowie mam takie pytanko odnoscie jaguara 820 chodzi mi o ta rure co sypie kuku i u mnie jesta takie cos ze jak obracam w prawo to sie zatrzymuje przy kabine a jak w lewo to nie zatrzymuje sie i jak nie puszcze tego pipka pod noga co obraca to mogla by dookola sie obracac o co tu kaman ? co z tym zrobic bo juz pare razy zapomnialem i wywalilem dziure w kabinie

Opublikowano

Mirek 13 a jakie koszty eksploatacyjne w sensie w jakiej wysokości w przeliczeniu powiedzmy na 100ha kukurydzy trzeba ponosić przy takim sprzecie jak masz 860? I ogólnie jakie wam sie przytrafiały najkosztowniejsze awarie i przy jakim przebiegu maszyn?

Opublikowano

Co myslicie o 850 z 2003r + RU650 + UP300

3000mtg szerokie ogumienie

balast na tyle

zaczep itp.

sieczkarnia z Niemiec

da sie tym usługi czaskać

ok300ha rocznie

Opublikowano

Cześć, poszukuje instrukcji obsługi do claasa jaguara 840. Jeśli by ktoś z użytkowników forum posiada taką w formie elektronicznej był bym wdzięczny. Mój email dream800@o2.pl Dokładnie chodzi mi o objaśnienie kontrolek na zegarze przy kierownicy wiec skan też mile mile widziany .

Opublikowano

autopilot sam kieruje maszyna (trzyma sie w rzedzie). na hederze sa czujniki (takie pręty) komputer i reszta oczywiscie na maszynie. kiedys mialem to w 695sl i hederze rzedowym. dobrze sie to sprawowało tylko trzeba bylo uwazac jak byly braki w rzadku gdzie jest czujnik.

Opublikowano

 

Przez pierwszy sezon miałem RU i nie byłem z niego zadowolony ponieważ jet o 300-500 kilo cięższy od kempera i o 50 cm bardziej wysunięty do przodu co spowodowało że zaczęła mi pękać rama i gorzej zbiera a jak już jest trochę chwastu to masakra, teraz mam kempera 4500 i normalnie bajka uważam nawet że z kemperem szybciej jeżdże (C-360 i pochodne mają problemy biggrin.gif )

 

to nie mozliwe ze rama Ci zaczęła pękać ponieważ w mojej okolicy jest firma mająca 4 jaguary 840-860 i jeżdżą z przystawkami RU450 od ładnych kilku lat (chyba 8-9) i nic im się nigdy nie stało ani nie pękło...

 

A tak apropo.... kolega kupił 690SL + Ru450 czy to dobry pomysł?? Przecież niby 820 ma tylko 310km i jakos radzi sobie z kemperem 4,5 m ... proszę o opinie na ten temat.. a i czy w 820 jest szerszy gardziel niż w 690sl??

Opublikowano

 Witam, jetem świeżym posiadaczem 850-tki i zastanawia mnie zużycie paliwa bo czytając posty wnioskuję że spalanie waha się na poziomie 30 40 litrów na ha a mi spala 45,tyle że w tym sezonie masa z ha waha się w granicach 55-65 ton z ha czy to będzie przyczyną tak wysokiego spalania.Zaznaczę że stalnica i noże są ok.

Opublikowano

Do ARTURS 860 . Witam może nie w temacie ale proszę o wybaczenie . W innym temacie proponowałeś czujniki autopilota do rzędówki byłem zainteresowany nie dostałem jednak odpowiedzi - ponawiam proźbę nie wiem jak się z tobą skontaktowć .

Opublikowano

Witam,

poszukuję części do Sieczkarni Claas Jaguar 860.

Dokładniej do gardzieli. 

Walce podające, skrzynie przekładniowe, itp.

Ma ktoś z Was może informacje gdzie mogę je znaleźć?

Może ktoś prywatnie sprzedaje?

będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

koło łodzi jest gość co sprowadza maszyny spalone itp i ma różne części  ale trzeba jechać i odkręcać w bratoszewicach dokładnie

dziękuję! a mogę prosić o jakiś kontakt?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arcadiuss92
      Hej, witam jestem w połowie sieczenia kukurydzy i w tym roku idzie tragicznie, sieczkarnia ciągle się zapycha, strasznie dużo na dole zostaje syfu (pod nożami od bębnów) i co chwilę zrywa bezpiecznik co strasznie utrudnia pracę... proszę o szybką pomoc!!
    • Przez krzyszofl
      Widział ktoś lub ma takowego Orkana? 






    • Przez przemek308
      Witam, mam problem z jaguarem 860 dotyczy on jazdy. Prędkość maksymalna tej sieczkarni to 14-15km/h przy maksymalnych obrotach silnika wydaje mi się powinno być 20-25km/h, ogólnie to dzoj ma małe wychylenie do przodu po odpieciu linki przesuwa się bardziej do przodu to tak jakby blokowalo coś na pompie od jazdy. Miał ktoś podobny problem albo regenerowal pompę jazdy?
    • Przez przemek308
      Mam zamiar kupić sieczkarnie tak do 100tys no max 120tys i zastanawiam się nad jd seria 6x10 czy to dobry wybór jaguar serii 800 to już będzie wysłużona maszyna i w tych pieniądzach nie bardzo jest co szukać a może lepiej ładną 600 tylko do tego znowu kończą się części.
    • Przez Patryk022001
      Witam, mam problem z sieczkarnia jaguar 870 z 2001 roku, wcześniej gdy kręciła i nie odpalała, wystarczyło cofnąć kluczyk i za 2/3 razem odpalała od strzała, nie wiem, czy jakaś cewka, czy moduł nie załączał, a teraz wcale nie odpala, kręci i nie odpala, dymek z komina także nie leci, w czym szukać problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v